*Waarom wil je oliedruk meten en kunnen zien?
De oliedruk van een Indenor is altijd 3 Bar en zo niet krijg je nu een alarm.
Een alarm met zoemer(!) is veel effectiever dan een meter waar je meestal net niet op kijkt als er iets aan de hand is.
Belangrijkere zaken bij een Indenor zijn:
-De originele motordempers vervangen door meer soepele nieuwe dempers (de motorsteunen scheuren anders -op zeker- af)
-De originele flexibele schroefaskoppeling vervangen voor een nieuwe (van goede en bijpassende kwaliteit)
-De koelvloeistof iedere 2 jaar vervangen.
-De slangen aan de motor vervangen.
-Een voorfilter plaatsen vóór het opvoerpompje.
-De elektra herzien.
pleysant schreef:bij mij heeft drinkwaard een banjer boutje onder het oliefilter gemaakt,en hier een oliedrukcensor opaangesloten met een bijpassende meter.
Vrg.Ed
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 gasten