he Hans ja kweet het, maarja.
in begin was niet echt duidelijker waarom er wat aan de hand was.
De speling in de bus lager was eerder niet zo ruim als dat hij nu was geworden.
maar daar het een bronzenbus was is hij harder gaan slijten daar ik met mijn pogingen verder ging en er in de startmotor al een form van onstabiel lager was heb ik het proces dus enorm versnelt, maar neit te lang waardoor ik niet de tin heb verbrand.
dat ik hem ook uitelkaar haalde kon ik nu de lichte sleep sporen op het anker zien terwijl dat eerder niet te zien was. Het was een probleem wat zich waarschijnlijk anders over een tijdje zich vanzelf had aan gedient. Maar de speling in de lagerbus in de deksel was ook erg veel meer verruimt dan dat ik hem eerder uitelkaar had. van nauwelijks speling vorig week tot bergen speling gister.
ik had in eerste instantie dan ook niet de oorzaak daar gezocht.
en ik denk als ik de gegolfde ring wel zou hebben gehad dan denk ik en ben ik van overtuigd dat deze het probleem wel langer had kunnen uitstellen daar deze het asje ook enigsinds op zijn plekje houd.
en ik moet ook zeggen dat ik aardig gefrustreed was dat ik de oorzaak toch niet had terwijl ik eerder dat wel dacht. en dan is de inzicht van een ander best wel eens handig en eye opener.
maar uiteindelijk is het toch tot een goed einde gekomen. kosten waren nu 0 euro. en dat is voor dit toch een leuke bijkomstigheid, toch?
Maar Hans vind het toch fijn dat je het nog even technisch onderbouwd.
zo leer ik elke keer weer
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.