vuuren1 schreef:Als je een aantal dingen in acht neemt komt het wel goed:
-Een keerkoppeling met een 2 op 1 reductie (en niet hoger) is goed.
-De juiste schroefas situatie met de juiste flexibele koppeling is belangrijk.
-Een echt brandstoffilter is ook belangrijk (niet het meestal standaard meegeleverde -soort bromfiets- dingetje).
-Het zwarte plastic filter op de luchtinlaat zou ik vervangen voor een cycloonfilter, dat scheelt je enorm veel in bromgeluiden.
-De aansluiting vanaf de brandstoftank moet heel erg optimaal zijn met het bijgeleverde elektrische opvoerpompje (die soms niet wordt meegeleverd).
Verder zijn de bepaalde passingen van aanbouwdelen tussen motor en de keerkoppeling wat minder nauwkeurig dan bij de dure motoren.
Ook zal de demperplaat van een goedkopere kwaliteit zijn.
Er zijn nog meer verschillen maar die zijn minder belangrijk.
Koppeling is 2:1 tmc 60
Flexibele koppeling heb ik
Brandstoffilter wil ik nog een separ tussen zetten
Die cycloonfilter is wel een idee zal eerst even kijken wat deze doet. Beetje raar er zit geen filterelement ofzo in is gewoon hol. Hoezo is dit?
Wat bedoel je met optimaal, de brandstoftanks. Trekt dit pompje het niet goed of zo?