brandstoffilter

brandstof pomp filter tank ontluchten dynamo smeerolie druk meter

Re: brandstoffilter

Berichtdoor elrenegado » 20 Jul 2017, 09:13

die dubbele aansluiting is zodat je een beetje vrije keuze in de opstelling hebt..
Beide aansluitingen link, beide rechts, 1 link en 1 rechts etc.

En je retour nooit terug naar je filter en dan weer de motor in..
Diesel word TE warm dan...

daarnaast denk ik dat je ook andere problemen krijg als je de retour op je filter aansluit... lucht, drukprobleem etc.
----------------
Groet, Steve
----------------
Gebruikers-avatar
elrenegado
 
Berichten: 2008
Geregistreerd: 14 Dec 2013, 12:36
Woonplaats: NL
ligplaats: NL
info: Neth Ship 61ft
2x MTU 12v183 a 409pk

Re: brandstoffilter

Berichtdoor Klaver vier » 20 Jul 2017, 10:31

Zo wordt het een lang verhaal als we alles nagaan praten
Gr René
Klaver vier
 

Re: brandstoffilter

Berichtdoor zoran » 20 Jul 2017, 12:27

leuk he,
nu weet ik nog niet is het 1 en 2, of 3 en 4, of 1 en 3, of 2 en 4
gr,
zoran
 
Berichten: 76
Geregistreerd: 23 Mei 2015, 16:48
ligplaats: Zaandam
info:

Re: brandstoffilter

Berichtdoor elrenegado » 20 Jul 2017, 12:32

zoran schreef:leuk he,
nu weet ik nog niet is het 1 en 2, of 3 en 4, of 1 en 3, of 2 en 4
gr,


Dat maakt dus niets uit....
zolang je maar 1 ingang, en 1 uitgang gebruikt...
Wat voor jouw situatie het beste uitkomt.
----------------
Groet, Steve
----------------
Gebruikers-avatar
elrenegado
 
Berichten: 2008
Geregistreerd: 14 Dec 2013, 12:36
Woonplaats: NL
ligplaats: NL
info: Neth Ship 61ft
2x MTU 12v183 a 409pk

Re: brandstoffilter

Berichtdoor Klaver vier » 20 Jul 2017, 16:13

Hoe duidelijk wil je het hebben,gewoon de pijl volgen en er twee afdoppen.
Dus moet je van links naar rechts neem je die pijl,van recht naar links de andere pijl.
Makkelijker kan het toch niet.
Gr René
Klaver vier
 

Re: brandstoffilter

Berichtdoor E W Ricken » 24 Jul 2017, 17:01

Stel, je hebt een gen.setje, of een Webasto heater, of een tweetal kleinere motoren staan dan is het als groffilter inzetbaar indien de doorstroming voor de grootste verbruiker niet wordt belemmerd. Bij dubbele aandrijving zou ik het nooit doen voor toepassing op de hoofdmotoren. Verder dient elke verbruiker zijn eigen fijnfilter te hebben.
Hierbij gelet op binnenvaren en niet op zee.
E W Ricken
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 24 Jul 2017, 13:48
ligplaats: Gouda
info:

Vorige

Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten