http://www.hap-automaterialen.nl/Produc ... 0_2089.phpDit zou een goede pomp zijn toch?
Vandaag bij de boot geweest en de tank staat toch wel wat lager ten opzichte van de rotatiepomp.
We zijn nog aan het onluchten geweest maar we krijgen het filterpompje niet hard, er komt niet genoeg weerstand wat wel het geval was vorheen.
Met lopende motor de schroef op de rotatiepomp los en het spuit eruit.
Dan met de motor uit de schroef open en pompen en er komt een beetje lucht en diesel uit.
Zou die filterpomp niet genoeg opbrengst hebben om dit te verpompen?
Misschien dat ik bij de teruggaande slag zelfs lucht het fijnfilter inzuig?
Edit:
http://www.filterservice-twente.nl/713. ... 12b2303370Deze is 0.20 bar, ik moet natuurlijk nog door het fijn filter heen en ik wil de pomp eigenlijk bij de tank direct na het groffilter zetten.
Vanaf daar heb ik dan 2 meter leiding, fijn filter, en dan 1 meter leiding naar de rotatiepomp.
Hoogteverschil is circa 50 cm.
Kan dat of gaat dat problemen geven?
Edit,
Ik heb ook nog een verhelderend plaatje gevonden van de rotatiepomp:
Dus ik weet nu ook precies waar het 2de nippel zit.