verwarming aansluiten op indenor

brandstof pomp filter tank ontluchten dynamo smeerolie druk meter

Re: verwarming aansluiten op indenor

Berichtdoor paure nesci » 13 Mrt 2014, 19:52

Rene, dank je ! Nu wil het geval dat mijn motor gebruik maakt van kielkoeling en daardoor zit die onderste buis aan de voorkant er niet op, de verwarming aansluiting wil ik wel VOOR de thermostaat aftappen anders gaat het erg lang duren voordat moeders warme voeten krijgt! :D we wachten nog even op antwoord van Muldermotoren . Wordt vervolgt !
Believe me , my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats......
paure nesci
 
Berichten: 93
Geregistreerd: 20 Dec 2013, 13:57
ligplaats:
info:

Re: verwarming aansluiten op indenor

Berichtdoor paure nesci » 18 Mrt 2014, 16:46

O.K. bericht van muldermotoren :door het mariniseren naar kiel(beun) koeling zijn er wat aansluitingen verloren gegaan.....nu had ik zelf dus al een nieuwe waterpomp met extra aansluiting (tussen de twee dikke aansluitingen) aangeschaft, deze moet ik inderdaad gaan gebruiken en de retour van de kachelradiator die moest ik maar "ergens met een T stukje" op aansluiten...... M.A.W. we gaan gewoon wat experimenteren.
Believe me , my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats......
paure nesci
 
Berichten: 93
Geregistreerd: 20 Dec 2013, 13:57
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten