JanSenior schreef:Iets beter nog is een bus, die in de kamer voor het vetkoord past, met een O-ringafdichting.
Maar waarom zou je dan het vetkoord willen laten zitten dan?
JanSenior schreef:Iets beter nog is een bus, die in de kamer voor het vetkoord past, met een O-ringafdichting.
JanSenior schreef:Dat zeg ik niet. Lekker weglaten
Wolf1 schreef:Snap jullie keerring drang niet helemaal !
Houden we hierbij ook nog rekening met de schroefas lager smeerring ?
Kwokko schreef:Ik denk dat je dan iets niet goed hebt gelezen.
Of jij snapt het niet.
Waarbij vanaf wil ,is het gemier om in dat kleine ruimte steeds weer bijna op de kop ,er een vetkoord in te moeten peuteren?
Aan gezien ik geen 20 of 30 meer ben ,en niet valide meer ben ,lukt dat steeds slechter.
Maar gezien jou teksten ,denk ik dat jij de meiden nog van je af slaan.
Kwokko schreef:Ik begrijp dan even niet hoe dat stukje buis met die flens eruit moet zien.
JanSenior schreef:Aan de motorzijde een losse stalen flens met boutgaten met de afmetingen van de pakkingdrukker-flens, die de boel op zijn plaats houdt.
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten