GTL diesel een uitkomst?

brandstof pomp filter tank ontluchten dynamo smeerolie druk meter

Re: GTL diesel een uitkomst?

Berichtdoor Mark Snoek » 25 Sep 2017, 17:00

Oke Rene. Ik lees dat je ervaart dat de motorolie beter blijft en dat klopt ook. Via analyse's van olien bij PON Power (dat is dan voor binnenvaartmotoren) is naar voren gekomen dat de oxidatiestabiliteit, lees veroudering, beter blijft dan een motor welke op diesel draait. Ook het percentage roet zakt gemiddeld met 50% in de olie tevens zagen we dat het percentage ijzer (voeringen) ook daalde. Al met al ook iets om over na te denken.
Mark
Mark Snoek

ligplaats: Hasselt

Berichtdoor Mark Snoek » 25 Sep 2017, 17:23

Goedemiddag,

Ik lees dat men denkt dat GTL al jaaaaaren in de vorm van V-power op de mort is. Dat is nu echt een kul verhaal met alle respect. Het is niet te ontkennen dat er GTL toegevoegd wordt aan een product als V-power. Maar nogmaals, GTL en V-Power zijn verschillende producten.

Mark
Mark Snoek

ligplaats: Hasselt

Berichtdoor Klaver vier » 25 Sep 2017, 18:52

Mark ik heb de gtl van firezone en van shell gebruikt ,maar daar merk ik geen verschil.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier

ligplaats: Loosdrecht

Berichtdoor peter jansen » 25 Sep 2017, 19:21

Mark.

Je klinkt en praat alsof je verstand van zaken hebt op het gebied van gtl enz. Misschien kun je jezelf voorstellen en vertellen welk raakvlak je hebt met brandstof? Altijd leuk om te weten en zeker niet lelijk bedoeld!
peter jansen

ligplaats: de haukes

Vorige

Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard