Nu ook op Facebook! Als aanvulling

Re: Nu ook op Facebook! Als aanvulling

Berichtdoor vuuren1 » 12 Feb 2016, 00:17

Ik snap de 2e zin.

Alleen is de vraag of iedere vriend een watersporter met een boot in zijn vriendengroep heeft?
Ik denk (weet ook zeker) van niet en dan is je berekening niet heel erg realistisch.

6x100= 600 zal in de praktijk geen waarheid worden maar als je in een piramide spel gelooft klopt het totdat het niet klopt..

Niettemin steun ik het initiatief graag en ben ik zeker benieuwd naar de resultaten.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: Nu ook op Facebook! Als aanvulling

Berichtdoor gast » 12 Feb 2016, 00:49

Ik schrijf expres ook potentieel.
Tussen de vrienden van een watersporter zitten ook kennissen van de jachthaven of de camping, die zullen het ook interessant vinden.
Je rekensom is niet realistisch, je gaat ervan uit dat alle 600 vrienden zich aanmelden wat een utopie is.
Maar je moet Facebook ook snappen om het principe te begrijpen, de oprichter is er multimiljardair door geworden ;)
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Nu ook op Facebook! Als aanvulling

Berichtdoor gast » 14 Feb 2016, 21:19

Helemaal niet aan gedacht maar vandaag diende zich een ander klein voordeeltje aan, voor degene die het gemerkt hebben lag het forum eruit.
Erg leuk dat zich op de FB pagina een gesprekje ontspon mbt hierop en dat zelfs 1 member juist hierdoor de weg naar de Facebookpagina vond.

:)
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Nu ook op Facebook! Als aanvulling

Berichtdoor Chicken power » 15 Feb 2016, 00:22

Inderdaad, perfecte mogelijkheid om op een andere manier contact te houden voor zover het forum niet werkt.

Alleen jammer dat dit contact net via de 'testpagina' was, die kun je het best zo snel mogelijk weer uit de lucht halen. Het geeft nodeloze verwarring (ook bij jou zelf, bemerkte ik :D ).

Voor de goede orde, de juiste FB-pagina bij dit forum is:

https://www.facebook.com/groups/560063540818891/


Groet, Cp
Gebruikers-avatar
Chicken power
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 25 Jan 2012, 14:04
ligplaats: Achterover
info:

Re: Nu ook op Facebook! Als aanvulling

Berichtdoor henkvd » 15 Feb 2016, 00:31

Gelukkig is het niet werken van het forum een zeldzaamheid te noemen sinds we verhuist zijn, vanmiddag is me niet duidelijk wat er is gebeurd, er na is het wel duidelijk dat het portal sinds dien crasht, die is daarom ook offline.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Nu ook op Facebook! Als aanvulling

Berichtdoor Jan Huibers » 15 Feb 2016, 00:42

henkvd schreef:Gelukkig is het niet werken van het forum een zeldzaamheid te noemen sinds we verhuist zijn, vanmiddag is me niet duidelijk wat er is gebeurd, er na is het wel duidelijk dat het portal sinds dien crasht, die is daarom ook offline.


Ik laat morgen van der Pol er even naar kijken Henk
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: Nu ook op Facebook! Als aanvulling

Berichtdoor gast » 15 Feb 2016, 07:36

Chicken power schreef:Inderdaad, perfecte mogelijkheid om op een andere manier contact te houden voor zover het forum niet werkt.

Alleen jammer dat dit contact net via de 'testpagina' was, die kun je het best zo snel mogelijk weer uit de lucht halen. Het geeft nodeloze verwarring (ook bij jou zelf, bemerkte ik :D ).

Voor de goede orde, de juiste FB-pagina bij dit forum is:

https://www.facebook.com/groups/560063540818891/


Groet, Cp


Ik heb ondertussen daar ook een link naar de juiste pagina neergezet, de pagina heb ik 4 dagen geleden al verwijderd maar Facebook zet er 14 dagen "bedenktijd"op.
Nog 10 dagen te gaan dus.
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Optimaal gebruik maken van het forum

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten