Spoorbrug Krommenie

Re: Spoorbrug Krommenie

Berichtdoor smeukel » 26 Aug 2017, 11:34

Altijd toestanden daar, er is geen communicatie tussen de brugwachters van de verkeersbrug en de spoorbrug.
smeukel
 
Berichten: 72
Geregistreerd: 04 Mrt 2015, 19:15
ligplaats:
info:

Re: Spoorbrug Krommenie

Berichtdoor R.C.Grootveld » 26 Aug 2017, 13:02

Gezien de vaste tijden waarop de spoorbrug normaliter draait kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen
Rob
R.C.Grootveld
 
Berichten: 2253
Geregistreerd: 02 Mei 2012, 21:14
ligplaats:
info:

Re: Spoorbrug Krommenie

Berichtdoor quichot » 26 Aug 2017, 15:32

smeukel schreef:Altijd toestanden daar, er is geen communicatie tussen de brugwachters van de verkeersbrug en de spoorbrug.

Twee verkeersbruggen. De laatste keer dat ik daar was ging ik van noord naar zuid. Dan kom je eerst bij de gemeentebrug. Daar staat zowaar een telefoonnummer op, maar daarmee kreeg ik de provinciale brug aan de lijn. Gelukkig begreep de provinciale brugwachter het misverstand (dat daar schering en inslag moet zijn), en regelde voor mij ook de gemeentebrug, die ik eigenlijk zelf had moeten opbellen. Na passage van die beide bruggen heb ik nog korte tijd moeten wachten op de spoorbrug.
Viel allemaal dus wel mee, maar dat zijn wel dingen waarbij ik dan denk: régel dat nou 's, want zo gaat het daar natuurlijk altijd! Zet daar nou gewoon een bord neer met de tijden van de spoorbrug plus één aanvraagnummer voor beide verkeersbruggen. Hoe moeilijk kan het zijn om dat te coördineren. Echt helemaal niemand wil daar maar door één brug.
Wie vaart zit niet aan de grond.

Met schippersgroet, Guido
Gebruikers-avatar
quichot
 
Berichten: 3040
Geregistreerd: 25 Jan 2012, 10:41
Woonplaats: Amsterdam
ligplaats: wsv Swaenenburght Halfweg
info: motorbokschip Jonge Willem
H.Haring Wilnis 1910
20,56 x 4,10
verpl 40 ton
DAF dd575 1964
reg. varend erfgoed 2639

Re: Spoorbrug Krommenie

Berichtdoor haflam » 26 Aug 2017, 19:56

R.C.Grootveld schreef:Gezien de vaste tijden waarop de spoorbrug normaliter draait kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen

Ik ook, maar dan moet hij dat natuurlijk wel doen. Die camera's hangen daar niet om naar de eendjes te kijken.
Tengro 1050AK
Gebruikers-avatar
haflam
 
Berichten: 54
Geregistreerd: 03 Dec 2015, 17:32
ligplaats: wsv onrust Den Helder
info:

Vorige

Terug naar Reiservaring

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten