Kraaiennestersluis

Re: Kraaiennestersluis

Berichtdoor Klaver vier » 28 Aug 2014, 20:18

Lotte ik heb op de boot met het leuke bijbootje,nu ook een biminitop gemaakt,ik heb er alleen pas één keer gebruik van gemaakt.
Ik moet de steunen waar de buizen op komen te liggen nog verven ,maar ik moet wegens ziekte beetje kalm aan doen.
Ik liep in de haven en kreeg het heel benauwd,de dokter de volgende dag gebeld en ik ben twee dagen opgenomen geweest met longemboliën in beide longen,gelukkig gaat het nu weer buitengewoon goed met me maar het was even kritiek.
Inmiddels werk ik weer ,maar blijf minimaal een half jaar bij de trombose dienst onder controle.
Ik ben erg geschrokken ,maar positief hoe het nu gaat,het had ook anders af kunnen lopen
Gr René ( De Stoere)
Klaver vier
 

Re: Kraaiennestersluis

Berichtdoor Lotte » 28 Aug 2014, 22:15

Jeetje Rene, heftig. Beterschap! Hoop dat je je dan maar goed op je boot kunt vermaken. Bij het bekijken van je boot moest mijn vrouw lachen om het blauwe zwaailicht boven op de kajuit!
Het Tienhovens kanaal en de Kraaiennestersluis is voor ons weer een heerlijke uitbreiding binnen ons rondje Loosdrecht. We zijn ook een keer op de Drecht de richting van de Boomhoek in gevaren. Grappig om de uitersten te zien tussen jachthavens zoals de "Vaartbrug" en de Boomhoek, die in Nieuw Loosdrecht ligt. Daar zag ik speedboten van 11 meter met 3x 250pk erachter. Brrrrr. Maar ja ieder zo zijn ding denk ik dan maar.
Gr Lotte
Gebruikers-avatar
Lotte
 
Berichten: 461
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 12:58
ligplaats: Sint Nicolaasga
info: Venema Gillissen vlet 10.50 x 3.60

Re: Kraaiennestersluis

Berichtdoor Klaver vier » 30 Aug 2014, 11:46

Lotte wat ik niet snap is dat de gemeente loosdrecht niet ingrijp als je ziet wat er daar aan de Drecht Allemaal voor zooi ligt
Die speedboot waar je het over hebt heeft sinds kort 3 motoren waren er eerst 2
Ik denk dat je de boot bedoeld waar met grote letters scarab op de zijkant staat.
Deze heeft een tijdje niet op Loosdrecht mogen varen omdat hij vaak te hard ging,nu hij een motor meer heeft gaat het zeker beter :D :D
Gr René ( De Stoere)
Klaver vier
 

Vorige

Terug naar Reiservaring

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten