Waar ik nu eindelijk mee vaar?

Re: Waar ik nu eindelijk mee vaar?

Berichtdoor elrenegado » 06 Jul 2017, 08:36

Binnetie schreef:@Elrenegado, ik vaar op dit moment zo'n 5-5,5 knoop (ronde de 10-12km/u), toen ik vol gas ging kwam ik zo rond de 17 km/u uit (GPS snelheid). Maar dat een beetje tegen de stroom in. Qua snelheid en verbruik ga ik het een en ander nog eens uitdokteren.


Dat bedoel ik..... 17km is best rap voor een bootje van 10m.
Ik red met veel moeite de 15km net aan.
----------------
Groet, Steve
----------------
Gebruikers-avatar
elrenegado
 
Berichten: 2008
Geregistreerd: 14 Dec 2013, 12:36
Woonplaats: NL
ligplaats: NL
info: Neth Ship 61ft
2x MTU 12v183 a 409pk

Re: Waar ik nu eindelijk mee vaar?

Berichtdoor Binnetie » 17 Jul 2017, 15:29

Helaas heeft Photobucket besloten om de voorwaarden van het hosten van afbeeldingen te wijzigen waardoor niet alle afbeeldingen mee zichtbaar zijn.
Omdat ik mijn foto's uit de topicstart niet meer kan aanpassen, plaats ik ze even via een alternatief:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eindelijk wat fotos van de binnenkant (let niet op de rommel):
De punt is erg breed, de wens is om een topper aan te schaffen en op maat te laten maken zodat we iets zachter liggen en minder last hebben van kussen die uit elkaar gaan
Afbeelding

Het keukentje:
Afbeelding

De bekabeling van de TV (digitenne) heb ik aangesloten en ga ik wegwerken, heb hier gekozen voor een CI-module zodat ik gaan scart/HDMI kabel + externe ontvanger nodig ben. Dit scheelt tevens een stopcontact
Afbeelding

De stuurhut
Afbeelding

De zitting achterin de stuurhut
Afbeelding

De achterkajuit met de brede matrassen:
Afbeelding

We gaan nog kijken naar andere bekleding voor de kussens, deze zijn geplakt en laten her en der los. De gordijnen willen we ook vervangen mede omdat heel veel haakjes zijn afgebroken en niet goed meer werken.
Binnetie
 

Vorige

Terug naar Waar vaar jij mee ?

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast