wetenswaardigheden nieuwe forum

wetenswaardigheden nieuwe forum

Berichtdoor henkvd » 12 Jan 2012, 01:02

Nu we aan het verhuizen zijn hebben we ook te maken met wat ongemakken.

Verwijder om te beginnen het oude forum adres uit je favorieten en voeg deze er aan toe. http://watersportforum.eu


De backup die beschikbaar was liep tot 2 mei 2012, onze oude hoster ( yourbb.nl) blijkt van de aard bodem verdwenen te zijn, dit hou in dat alle verzoeken om een backup volledig doodlopen, mails komen allemaal als niet afleverbaar terug.

Dan moet er een keuze gemaakt worden, doorgaan op de oude hoster is wegens de snelheid die dramatisch te noemen is niet meer mogelijk om een werkbaar geheel te houden, dus is er verhuist met een handicap

De database mist anderhalf jaar aan berichten en leden. handmatig worden per rubriek de berichten overgezet, omdat de prioriteit ligt bij eerst alle berichten overzetten en het ook nog ontbreken van de bericht plaatser zijn deze dus veelal onder mijn naam geplaatst ( henkvd) tevens klopt de bericht datum niet van plaatsen, deze gegevens staan wel boven in het bericht. De namen van de schrijvers wordt nadat alle berichten van het oude forum hier geplaatst zijn aangepast.
In de rubriek waarin aan het kopieeren ben zullen dus veel "nieuwe onderwerpen staan" die niet nieuw zijn, het overzetten zal steeds per rubriek gaan houd daar dus rekening mee, na het lezen van echte nieuwe berichten kan je alles berichten markeren als gelezen met de desbetreffende knop op de hoofdpagina.
Markeer alle forums als gelezen

Leden die zich aangemeld hebben na 2 Mei 2012 moeten zich opnieuw registreren, gebruik aub je oude gebruikersnaam dan kunnen je berichten daar ook weer aan gekoppeld worden, naam is ook nog te wijzigen als deze niet overeen komt met de aanmelding.

Avatars (plaatje in het profiel) dienen opnieuw geupload worden, deze staan extern bv tinypics

PB berichten lopen tot 2 Mei 2012.

Sorry voor het ongemak, graag hier begrip voor er is alles aangedaan op het geheel 1:1 over te krijgen, helaas moet dat nu door veel hand werk.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: wetenswaardigheden nieuwe forum

Berichtdoor Dodoboot » 18 Feb 2017, 22:22

Rare vraag misschien maar , hoe upload ik een foto in mijn bericht?
Vr.gr.
Dodoboot
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 18 Feb 2017, 19:44
ligplaats:
info:

Re: wetenswaardigheden nieuwe forum

Berichtdoor Dodoboot » 18 Feb 2017, 22:23

Rare vraag misschien maar , hoe upload ik een foto in mijn bericht?
Vr.gr.
Dodoboot
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 18 Feb 2017, 19:44
ligplaats:
info:

Re: wetenswaardigheden nieuwe forum

Berichtdoor Wannie4 » 25 Sep 2017, 13:54

Ik heb net een bericht geplaatst en krijg binnen een paar minuten een mail binnen dat er geantwoord is op mijn vraag als ik er naar toe ga via de link zie ik geen berichten. Dus mijn vraag is zijn er berichten gestuurd en moet ik ergens op klikken om de berichten zien of is er een fout op de site?
Wannie4
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 22 Sep 2017, 18:17
ligplaats: Utrecht
info:

Re: wetenswaardigheden nieuwe forum

Berichtdoor willem de waal » 17 Feb 2019, 12:47

Ik zoek koolborstels voor de trimmotorvan een HONDA BF90A. Er zit aan een koolborstel een soort relais waarop staat 85 008.
waar kan ik deze verkrijgen.
vrgr Willem de Waal
willem de waal
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 17 Feb 2019, 12:39
ligplaats:
info: buitenboordmotor BF90A


Terug naar Waar vaar jij mee ?

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten