Boot alarm

communicatie en navigatie apparatuur

Re: Boot alarm

Berichtdoor stefan » 29 Aug 2023, 16:30

Jazeker! Ziet er ook netjes uit. Zijn er al ervaringen bekend?
stefan
 
Berichten: 632
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 21:08
Woonplaats: Maastricht
ligplaats:
info:

Re: Boot alarm

Berichtdoor Het Sluizenfront » 06 Sep 2023, 10:38

stefan schreef:Hoi Jan,

Ik gebruik ook zo’n redengel systeem, maar dan met KPN. Dat werkt idd nog gewoon wel. Tot 2025 dan…

Ben benieuwd op welk ander systeem jij uit gaat komen. Ik ga dan ook maar mijn ogen open houden voor een vervangend low budget alarm systeem met inbraak, water en rook melder!

Ideeën zijn welkom :-)

Ik ben inmiddels weer voorzien van een alarm. Het is dezelfde Redengel-module gebleven met een ander telefoonabonnement.
Bij contact met Simpel waar mijn oud abonnement liep (net afgesloten voor 2 jaar, dat het dus niet meer deed ivm. het stoppen van 2G), ben ik daar zeer coulant behandeld. Men had begrip voor de situatie en het abonnement werd meteen afgebroken. Eerlijk gezegd had ik uit die hoek niet zoveel begrip verwacht. Chapeau voor Simpel dus!
Dat maakte voor mij de weg vrij om een ander simkaartje te scoren bij een van de twee providers (KPN en Vodafoon) die hun 2G nog tot 2025 in bedrijf houden.
Na wat zoeken ben ik bij Youfone (KPN) uitgekomen waar ik een abonnement heb genomen voor 2 jaar. Kosten €3,50 p/m. met ruim voldoende sms en telefoontegoed.
Achteraf blijkt dat er toch ook nog een prepaid simkaart te koop is die lang houdbaar blijft. Voorwaarde is dat je hem 1 keer per 6 maanden gebruikt. Dat zou bij Symio moeten zijn. Een prima vervanger dus voor het AldiTalk-kaartje.
Met groetjes van de (ex)sluismeester Jan
____________________________________
Reline 41SLX (2002) motorkruiser, 12.37 x 3.80 x 1.15,
Hoofdmotor:159pk Vetus-Deutz
https://www.binnenvaartinbeeld.com/
Gebruikers-avatar
Het Sluizenfront
 
Berichten: 170
Geregistreerd: 17 Feb 2019, 13:08
Woonplaats: Panheel
ligplaats: Wessem
info: Reline 41SLX (2002)
Hoofdmotor Deutz 159pk.

Vorige

Terug naar Elektronica

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten