anwb binnenwaterkaart app probleem

communicatie en navigatie apparatuur

Re: anwb binnenwaterkaart app probleem

Berichtdoor Klaver vier » 27 Jun 2018, 11:29

Op mail wordt ook niet gereageerd,ik heb dus niet overdreven dat het een puinhoop is.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: anwb binnenwaterkaart app probleem

Berichtdoor Binnetie » 28 Jun 2018, 09:14

Ik gebruik de app van de ANWB nu ook een jaartje en ben er erg tevreden over. Dezelfde licentie gebruik ik ook op een netbook maar daar is hij niet vooruit te branden maar dat ligt ook deels aan de netbook van 7 jaar oud.
Op de tablet gaat het perfect. Het is wel een stroomvreter dus leg ik vaak aan de lading.
De problemen ervaar ik niet. Ik blijf gewoon gecentreerd varen, behalve als ik met mijn vinger over de kaart swipe dan moet ik eerst weer centreren voor de kaart weer meeloopt.
Ik heb een Samsung Tab 10.1 (voordelig ding) met Android 7.

Overigens werd ik snel geholpen bij het omzetten van de licentie en een paar vragen die ik had. Maar ik begrijp dat er nu een andere ontwikkelaar achter zit met een andere support?
Binnetie
 

Re: anwb binnenwaterkaart app probleem

Berichtdoor Klaver vier » 28 Jun 2018, 19:18

Binnetie ik geloof gerust dat het bij jouw werkt maar waar het om gaat is dat het niet werkt op ios 11,4 dat wordt namelijk niet ondersteund
En dat vindt ik allemaal prima maar kom daar dan niet mee als ik net betaald heb,vermeld het dan vooraf dan neem ik hem niet
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: anwb binnenwaterkaart app probleem

Berichtdoor WillemB » 28 Jun 2018, 22:18

Hebben we het over versie 4.2.1 van de app?
Die draait bij ons op 2 iPads zonder problemen met ios 11.4
WillemB
 
Berichten: 23
Geregistreerd: 21 Dec 2016, 11:31
ligplaats: Monnickendam
info:

Re: anwb binnenwaterkaart app probleem

Berichtdoor WillemB » 28 Jun 2018, 22:24

Mogelijk is het verschil dat de een hem al geinstalleerd had voordat 11.4 kwam en de ander hem probeert te installeren na 11.4
WillemB
 
Berichten: 23
Geregistreerd: 21 Dec 2016, 11:31
ligplaats: Monnickendam
info:

Re: anwb binnenwaterkaart app probleem

Berichtdoor henkvd » 28 Jun 2018, 23:56

Bij mij tijdens het testen stond er ook al 11.4 op m'n iphone 6, werkte, inmiddels is de trial periode verlopen.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: anwb binnenwaterkaart app probleem

Berichtdoor stefan » 29 Jun 2018, 07:44

Hier ook iPad met 11.4, alles werkt....
stefan
 
Berichten: 623
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 21:08
Woonplaats: Maastricht
ligplaats:
info:

Re: anwb binnenwaterkaart app probleem

Berichtdoor Klaver vier » 29 Jun 2018, 17:49

Vandaag vier uurtjes gevaren en tijdens het varen komt er elke keer op het scherm te staan app moet worden bijgewerkt door de ontwikkelaar om te kunnen werken op ios 11
Ik heb onderweg van alles geprobeerd maar het werkt voor geen meter de pijl gaat naast het vaarwater blijft altijd naar boven staan en volgt te laat
Toen ik hem installeerde stond mijn tablet al op ios 11,4 dus wel degelijk up to date.
Vandaag ook nog geprobeerd of het beter ging als ik mijn tablet liet draaien via de hotspot van mijn telefoon.
Ook dat loste niets op.
Ik denk dat de enigste manier is thuis via de wifi opnieuw installeren,maar daar heb ik niets aan dan zit mijn vakantie er op
Telkens als op mijn scherm komt dat de app moet worden bijgewerkt druk ik op ok,maar op een ritje van 4 uur verschijnt het wel dertig keer.
Ook is het heel gek dat het pijltje soms wel 400 meter achter is op waar ik vaar.
Mijn locatie voorzieningen staan ook aan
Ra ra waarom het bij een ander werkt en bij mij niet,varen jullie er ook mee of testen jullie het thuis,dan krijg ik namelijk ook beeld en kan ik de kaart handmatig opschuiven,maar dat is niet de bedoeling.
Groetjes René die wel heel mooi weer heeft in zijn vakantie,en dat blijft ook nog zo voorlopig
Klaver vier
 

Re: anwb binnenwaterkaart app probleem

Berichtdoor WillemB » 29 Jun 2018, 18:14

Vandaag van Lelystad naar Muiden gevaren, geen vreemde meldingen gezien.
Wel moet ik zeggen dat de pijl die de huidige positie aangeeft, regelmatig achter loopt of net naast de werkelijkheid aangeeft.
WillemB
 
Berichten: 23
Geregistreerd: 21 Dec 2016, 11:31
ligplaats: Monnickendam
info:

Re: anwb binnenwaterkaart app probleem

Berichtdoor Klaver vier » 29 Jun 2018, 21:03

Willem ik vind dat de pijl gewoon gelijk moet lopen,bij de navigatie in de auto rijdt het auto,tje op het scherm ook precies waar je rijdt.
Ik heb al jaren de app van de anwb en het werkte altijd goed tot vorig jaar.
Volgens mij had ik voorheen ook dat de pijl in de richting stond die je vaarde en dan voor de pijl een lijntje wat aangaf in welke richting je vaarde,maar dat weet ik niet meer zeker omdat ik ook wel andere navigatie heb gebruikt.
Nu staat het pijltje altijd rechtomhoog dat lijkt toch nergens op.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

VorigeVolgende

Terug naar Elektronica

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten