Aanschaf gebruikte marifoon, maar hoe zit dat met de ATIS?

communicatie en navigatie apparatuur

Re: Aanschaf gebruikte marifoon, maar hoe zit dat met de ATI

Berichtdoor Klaver vier » 16 Mei 2018, 21:57

Ik denk dat je het dan goed doet,als je een tweedehands ding koopt is er haast altijd iets aan wat tegenvalt,en dan moet hij nog naar brands,die overigens perfect repareerd.
Heel leuk hoe die brands daar zit op die boot,helemaal ingebouwd tussen de marifoons zit hij daar te repareren.
1 van de weinige die dit nog goed kan repareren.
Als ik wat heb met mijn marifoon spreek ik af en dan rijd ik er heen,dan repareert hij hem en neem ik hem weer mee.
Wij maken er dan een dagje uit van,je kan hem natuurlijk ook opsturen,maar wij vinden er heen gaan veel leuker.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Aanschaf gebruikte marifoon, maar hoe zit dat met de ATI

Berichtdoor quichot » 17 Mei 2018, 07:53

Hooveld960 schreef:Ik vond zelf de vraagprijs van 150 euro en daarbij nog eens de kosten voor het opnieuw programmeren zodanig hoog dat ik dan liever een hele nieuwe koop (nu 258 euro).
Of ben ik te gierig geweest?

Daar heb je verstandig aan gedaan. Marifoons zijn tegenwoordig niet meer zo duur. 150 euro voor een gebruikte met oude atis is veel te veel.
Atis Brand, waar René dus wel eens een dagje heengaat, heeft ook tweedehand marifoons, getest en compleet met nieuwe atis en eventueel later toegevoegde kanalen.
Wie vaart zit niet aan de grond.

Met schippersgroet, Guido
Gebruikers-avatar
quichot
 
Berichten: 3040
Geregistreerd: 25 Jan 2012, 10:41
Woonplaats: Amsterdam
ligplaats: wsv Swaenenburght Halfweg
info: motorbokschip Jonge Willem
H.Haring Wilnis 1910
20,56 x 4,10
verpl 40 ton
DAF dd575 1964
reg. varend erfgoed 2639

Re: Aanschaf gebruikte marifoon, maar hoe zit dat met de ATI

Berichtdoor Hooveld960 » 17 Mei 2018, 12:25

Oeps, kom er nu pas achter dat ik dit topic in de verkeerde afdeling heb geplaatst. Excuses. Ik heb nog een marifoonvraag, maar die zal ik in de juiste afdeling plaatsen.

Groeten Jan (Hooveld960)
Groeten Jan
==========
Hooveld960
==========
Gebruikers-avatar
Hooveld960
 
Berichten: 793
Geregistreerd: 30 Apr 2018, 10:18
ligplaats: Sneek
info:

Vorige

Terug naar Elektronica

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten