ANWB en raymarine

communicatie en navigatie apparatuur

Re: ANWB en raymarine

Berichtdoor martinmack » 31 Aug 2017, 00:30

Ik heb ook de online vieuw bekeken en hij id zeer gedetailleerd! ! Sluiten staan er op maar bijvoorbeeld bij de nieuwersluisbrug ook het VHF kanaal en telefoonnummer. Om te checken of dit geen toeval was nam ik ook de sluis bij Nijkerk ook daar vhf en telefoonnummer . Dus in de kaarten van navionics zit ook water almanak deel 2. Maar tot hoe ver kan de raymarine E7 inzoomen? ook zo diep?
martinmack
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 30 Aug 2017, 00:04
ligplaats:
info:

Re: ANWB en raymarine

Berichtdoor pascall » 31 Aug 2017, 04:37

En wat er niet in staat kan je zelf nog toevoegen, bijvoorbeeld, tonnen, vhf kanalen en dergelijke.
pascall
 
Berichten: 2114
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 15:00
ligplaats:
info:

Re: ANWB en raymarine

Berichtdoor R.C.Grootveld » 31 Aug 2017, 10:20

martinmack schreef:Ik heb ook de online vieuw bekeken en hij id zeer gedetailleerd! ! Sluiten staan er op maar bijvoorbeeld bij de nieuwersluisbrug ook het VHF kanaal en telefoonnummer. Om te checken of dit geen toeval was nam ik ook de sluis bij Nijkerk ook daar vhf en telefoonnummer . Dus in de kaarten van navionics zit ook water almanak deel 2. Maar tot hoe ver kan de raymarine E7 inzoomen? ook zo diep?

Dat is type afhankelijk, wellicht vertelt het handboek op dit vlak het eea (staan gewoon op de R. site).
Verder kun je daarvoor het beste naar een R. levenrancier kunt gaan en een demo vragen.
Rob
R.C.Grootveld
 
Berichten: 2253
Geregistreerd: 02 Mei 2012, 21:14
ligplaats:
info:

Re: ANWB en raymarine

Berichtdoor martinmack » 31 Aug 2017, 16:53

Gek genoeg staat het daar niet in. Maar ik ga er eigenlijk wel van uit.....

Hier is een video waar diep word ingezoomed : https://www.youtube.com/watch?v=qsKO4AJ5R8Y
martinmack
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 30 Aug 2017, 00:04
ligplaats:
info:

Re: ANWB en raymarine

Berichtdoor R.C.Grootveld » 31 Aug 2017, 21:11

Ik zou gewoon naar een R. dealer gaan (of de Hiswa) en vragen of ze je de kaart van Nederland kunnen laten zien op dat specifieke apparaat.
Rob
R.C.Grootveld
 
Berichten: 2253
Geregistreerd: 02 Mei 2012, 21:14
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Elektronica

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten