Georges schreef:Dan zou ik zeggen pas het vaarbewijs examen aan en voeg een praktisch stuk in zoals in de andere landen ,bij ons alvast verplicht.
Eens, en dan niet meer afhankelijk van het soort schip, maar van het vaarwater.
Georges schreef:Dan zou ik zeggen pas het vaarbewijs examen aan en voeg een praktisch stuk in zoals in de andere landen ,bij ons alvast verplicht.
Georges schreef:Niet te druk in maken, afhankelijk van het vaargebied is iedere simpele ziel schipper en komt het goed.
"Byl54 schreef:@R.C Grootveld Eens, en dan niet meer afhankelijk van het soort schip, maar van het vaarwater.
Onzin, een groot zwaar schip ( > 15 m) of snel klein schip (>20km/h) kan meer schade veroorzaken dan een klein schip.
Ook denken een aantal heren hier dat je aan de pleziervaart de zelfde eisen kunt stellen als aan de beroepsvaart. Nogmaals kom eens terug op aarde, denk u nu echt dat door het verplicht stellen van een vaarbewijs voor alle schepen het aantal ongelukken zal afnemen?
Noordvaarder schreef:RoelofOp die manier wordt voorkomen dat het een soort 27 MC geouweneel met een hoog Tokkie gehaalte wordt op de werk kanalen.
De 27MC band was geen band met een hoog tokkie gehalte.
Dat werd het pas toen ze dat vrijgaven met een 1 Watt vermogen bakkie op de FM-band.
Vanaf toen heb ik weinig daarvan nog gebruik gemaakt.
[/quote]
[quote="Noordvaarder schreef:En wat je schrijft over iemand die een (klandestiene)marifoon aan boord heeft,en als ze erachter komen dat je niet hebt uitgeluisterd?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten