Wetgeving Marifoonverkeer

communicatie en navigatie apparatuur

Re: Wetgeving Marifoonverkeer

Berichtdoor Marifoon » 04 Mei 2017, 23:06

De Waalschokker schreef:man man man ga eens trollen en leuteren op pakweg "het kayak forum" of iets gelijkaardigs.
Er zijn forumleden die je meermaals duiden hoe en wat en dan ben jij op een uiterst irritante kinderachtige wijze aan het zeveren (goed Vlaams voor onzin verkopen).
Weet je het beter als alle anderen hoef je geen vragen te stellen, weet je het niet mag je blij zijn dat er forumleden een eindeloos geduld hebben.
Ik zeg "get lost"


Ik heb nogmaals duidelijk gemaakt dat de titel van dit topic Wetgeving Marifoonverkeer is.
Als je daarover niet over wilt praten moet je er niet op klikken en er op reageren.
Het gaat over de wet.
Jij hebt hier dus niks te zoeken.

Maar om het duidelijk te maken heb ik eindelijk gevonden dat ik geen certificaat nodig heb.
Als je namelijk bij punt 5 kijkt: http://wetten.overheid.nl/BWBR0036375/2017-04-01#Bijlagen
Zie je dat de pleziervaart voor een combin-marifoon geen certificaat nodig heeft met meldingsplicht.

Bedankt voor jullie hulp allemaal.
Blijkbaar heb ik dus niks aan jullie gehad omdat jullie allemaal onzin aan het vertellen zijn.
Of zoals jij het wilt noemen: zeveren
Marifoon
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 02 Mei 2017, 18:37
ligplaats: Texel
info:

Re: Wetgeving Marifoonverkeer

Berichtdoor De Waalschokker » 04 Mei 2017, 23:27

Marifoon schreef:"

Ik heb nogmaals duidelijk gemaakt dat de titel van dit topic Wetgeving Marifoonverkeer is.
Als je daarover niet over wilt praten moet je er niet op klikken en er op reageren.
Het gaat over de wet.
Jij hebt hier dus niks te zoeken.

Maar om het duidelijk te maken heb ik eindelijk gevonden dat ik geen certificaat nodig heb.
Als je namelijk bij punt 5 kijkt: http://wetten.overheid.nl/BWBR0036375/2017-04-01#Bijlagen
Zie je dat de pleziervaart voor een combin-marifoon geen certificaat nodig heeft met meldingsplicht.

Bedankt voor jullie hulp allemaal.
Blijkbaar heb ik dus niks aan jullie gehad omdat jullie allemaal onzin aan het vertellen zijn.
Of zoals jij het wilt noemen: zeveren



"...Jij hebt hier dus niks te zoeken..."

tja men eerste reactie was :o maar bij nadere beschouwing :mrgreen:.
Ik herinner me dat het "oude forum" een tijd geleden door middel van het Samoa uitgeverij-clubje opeens deel uitmaakte van het zeilersforum(gedoe) en daar was de moderator een zeilmeisje die je er met plezier afgooide als je nog maar eens één verkeerd woord zei.
Oeverloze betweters als jij (lees trollen) kregen een ban (sommigen tot in de eeuwigheid) nog voor ze goed wisten dat hun reactie erop stond. Jammer genoeg was dit niet enkel beperkt tot obstinate doordrammers maar sneuvelden er ook bijdragen van gewaardeerde forum leden.
en voor de goede orde I rest my case :mrgreen:
De Waalschokker
 
Berichten: 241
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 14:30
ligplaats:
info:

Re: Wetgeving Marifoonverkeer

Berichtdoor henkvd » 04 Mei 2017, 23:28

Ik stel een naamswijziging voor, lid marifoon heet nu piraat.

Man, man, man, wat ben jij eigenwijs. Tip bel of mail eens met Agentschap Telecom, kan heel verhelderend zijn.

T 050-587 74 44
E info@agentschaptelecom.nl


Dit topic verdient het om er een eind aan te breien, hier gaat een slotje op, er is voldoende info in te vinden.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Vorige

Terug naar Elektronica

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten