Haaievin antenne KPN Digitenne

communicatie en navigatie apparatuur

Re: Haaievin antenne KPN Digitenne

Berichtdoor henkvd » 15 Feb 2017, 23:07

5G gaat straks denk ik een bedreiging vormen voor de bestaande glas / kabel aanbieders, het is nog een beetje schipperen met de huidige beschikbare capaciteit bij het 4G netwerk, in de buitengebieden straks ok gewoon snel internet waar alleen nog koper ligt ver van een centrale en een paar Mb/s nog steeds het max haalbare is.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Haaievin antenne KPN Digitenne

Berichtdoor Noordvaarder » 15 Feb 2017, 23:59

Yep schreef:Wat je zegt: 1 GB-aanvuller voor € 7,50 (gratis bij Go Unlimited).
Je wordt misschien teruggezet maar als je bijkoopt (steeds 1 Gig. tegen € 0,00 met 3 drukken op de Smartphone), dan ga je met volle snelheid weer een Gig. verder.

Ik hoop voor je,dat het zo blijft.
Maar uit ervaring met T-Mobile,heb al ruim 15 jaar een abo bij hun,weet ik,dat als je structureel veel meer gebruikt dan je abonnement,dat T-Mobile je dan terug zet naar een lagere snelheid,want ze gebruiken een fair use policy.
Ze gaan het een poosje bekijken,maar reken erop,minder lang als dat jij graag wilt.
En komen ze na een poosje met een passende abo,waar je uiteraard meer voor betaald,en wil je dat niet,dan moet je eerst je abo uitdienen,met de nadelen die daaraan vast zitten,alvorens je op kan zeggen.
Want als jij hier constant mee door kan gaan,zullen ze dat ook voor een andere abonnee moeten doen.
Nogmaals,ik hoop dat het zo blijft,maar ik heb mijn twijfels daarover.
Noordvaarder
 

Re: Haaievin antenne KPN Digitenne

Berichtdoor Yep » 16 Feb 2017, 00:41

Heb vertrouwen in de techniek, de aanstaande concurrentie en straks 5G.
Naast glasvezel, ADSL en kabel komt er gewoon een 4e manier van Internet/TV bij.
Doemscenario's en complottheorien dat dit slechts tijdelijk is geloof ik niet.
By the way: T-Mobile heeft mij verzekerd dat TV valt onder 'redelijk verbruik'.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Haaievin antenne KPN Digitenne

Berichtdoor Klaver vier » 16 Feb 2017, 15:46

Ik had voorheen een zakelijk abonnement bij t mobile en kwam bijna niet meer van ze af,zeer lange opzeg termijn.
Nu schijnt dat wettelijk verandert te zijn,maar toen ik opzegde was dat nog niet.
Mooi praters zijn het, wacht maar af tot je termijn bijna afgelopen is wat ze je allemaal beloven.
Gr René ( Klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Haaievin antenne KPN Digitenne

Berichtdoor Yep » 16 Feb 2017, 15:49

Klaver vier schreef:Ik had voorheen een zakelijk abonnement bij t mobile en kwam bijna niet meer van ze af,zeer lange opzeg termijn.
Nu schijnt dat wettelijk verandert te zijn,maar toen ik opzegde was dat nog niet.
Mooi praters zijn het, wacht maar af tot je termijn bijna afgelopen is wat ze je allemaal beloven.
Gr René ( Klaver vier)


Ik heb nu al een paar jaar inmiddels 5 abonnementen bij ze lopen en heb volstrekt andere ervaringen.
Wealen en dealen doen ze ook (vanwege de 5 abo's denk ik).
Zeer tevreden over deze club (nee, geen belangen hierin).
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Haaievin antenne KPN Digitenne

Berichtdoor Klaver vier » 16 Feb 2017, 18:40

Ik zal een voorbeeldje geven je hebt jaren een abbonement wat bijna afloopt, dan krijg je voor dat het afloopt een aanbieding om je als abbonee te behouden
Dan hoor je van iemand anders een beginnend abbonee dat die een veel beter aanbod krijgt,hoezo klanten binding.
Ik ben er om die reden dus weggegaan,ook omdat het moeilijk opzegbaar was,maar dat schijnt verbeterd te zijn.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Vorige

Terug naar Elektronica

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten