EasyDVBT

communicatie en navigatie apparatuur

Re: EasyDVBT

Berichtdoor Marie Christina » 20 Jul 2015, 08:05

henkvd schreef:Is de kans dat dit product over 2 jaar niet meer bestaat vrij groot.

Het bestaat nog.
Wel weer fors duurder geworden,
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: EasyDVBT

Berichtdoor henkvd » 20 Jul 2015, 08:24

Dat heet uitroken, ik zie de toekomst voor DVB T duister in. KPN heeft zelf weinig belang meer bij het in stand houden sinds ze een alternatief hebben om TV aan te bieden, voor thuis gebruik is het aandeel van Digitenne gebruik inmiddels nihil, interactieve TV van KPN is inmiddels goedkoper dan Digitenne, de behoefte om het in stand te houden verdwijnt daarmee in rap tempo, dat de recreatie daar de dupe van is ligt verder niemand van wakker (te weinig gebruikers en dus niet kostendekkend), en Den Haag wrijft al in de handen om weer frequenties te kunnen veilen.
De noodzaak om een platform in de lucht te houden voor calamiteiten is niet meer aanwezig, waarom een platform gebruiken dat straks geen gebruikers meer kent, dan is er ook geen behoefte, er zijn alternatieven genoeg om deze calamiteiten taak over te nemen.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4467
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: EasyDVBT

Berichtdoor Marie Christina » 20 Jul 2015, 12:33

En dan?
Geen TV meer aan boord?
Geen Nickelodeon meer?
Leg dat maar uit aan mijn kinderen.
(Ik zou het een zegen vinden overigens. :mrgreen: )
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: EasyDVBT

Berichtdoor henkvd » 20 Jul 2015, 12:55

Ja wat zal ik zeggen alle verandering is geen verbetering of toch wel. Kan het mis hebben maar zie de toekomst somber in voor Digitenne, is achterhaald voor gebruik thuis. Voor mobiel gebruik voor de recreatie, ja daar houd je het niet mee in de lucht vrees ik.
Feiten zijn:
Overstappen om ruimte te maken in het frequentie gebied naar DVB T2 ziet KPN niet zitten, alle huur ontvangers moeten vervangen worden, tevens is KPN interactieve TV voor hun de toekomst en Digitenne een platform waarmee ze nu opgezadeld zitten.
De NPO kan wel willen maar is verder geen partij, is geen aanbieder.
Den Haag veilt liefst zoveel mogelijk frequenties, het huidige DVB -T netwerk biedt die ruimte niet.

Aan de schotel is ook niet de oplossing, een stap terug in de tijd, geklooi met uitrichten, zelf richtend duur en abbo ook prijzig.
Zie wat dat betreft toekomst in interactief via mobiele data, nu nog een abbo wat dat mogelijk maakt, techniek is het probleem niet, allen de kosten is nog een drempel om te slijten.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4467
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: EasyDVBT

Berichtdoor Marie Christina » 20 Jul 2015, 13:58

Nou ja.
We wachten af.
Twee jaar geleden gingen we er nog van uit dat het nu al gebeurd zou zijn.
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Vorige

Terug naar Elektronica

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten