Aansluiting laadspoel

Aansluiting laadspoel

Berichtdoor Fidelity » 06 Apr 2014, 17:56

Iemand enig idee hoe deze aansluiting voor een laadspoel heet, of beter nog; waar kan ik een connector kopen hiervoor?
Ik heb Klijzing van buitenboord.com al gemaild met de vraag of hij wat kan leveren en welke connector hier aan gehangen kan worden.

Klik voor afbeelding
Fidelity
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 03 Apr 2014, 09:31
ligplaats: Zwolle
info:

Re: Aansluiting laadspoel

Berichtdoor henkvd » 06 Apr 2014, 21:21

De kans dat je een originele stekker hiervoor vind is erg klein, als de motor niet iedere keer verwijderd wordt zou je een ander oplossing kennen nemen door bv een semi permanete oplossing te gebruiken,door de kabel de motor in te voeren en door bv AMP stekkers te gebruiken bv zoiets

Afbeelding
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Aansluiting laadspoel

Berichtdoor gast » 07 Apr 2014, 01:44

Ook hier haak ik in, dit forum schrijft beter en zit veel meer expertise dan op het open forum.

Ik heb al heel veel motoren door de handen gehad maar ben nog niet 1 keer 1 met passende stekker tegen gekomen. Ik kan mij eigenlijk ook niet echt iets nuttigs bedenken die ik regelrecht op de spoel wil aansluiten. Zoals ik al heb geschreven is stroomopbrengst niet super en zal dit afhankelijk zijn van de toeren van je motor.

Waar een laadspoel wel voor gebruikt wordt is voor het bijladen van je accu tijdens het varen, een accu heb je ook veel meer aan als je 12 v wil gebruiken aan boord.
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:


Terug naar Techniek algemeen niet stalen schepen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten