Materiaal peilglas.

Re: Materiaal peilglas.

Berichtdoor Wolf1 » 04 Feb 2014, 08:44

Pascal, lekker zo'n foto, zie een ingewikkelde luik vergrendeling met een evenaar waarvan het scharnierpunt uit de midden ligt, wat ik dan weer niet begrijp en voor de rest wat rode dingetjes, waarvan ik vermoed dat het afsluitertjes zijn.
Voor jou zal het allemaal helemaal duidelijk zijn, als je het allemaal zelf gemaakt hebt, maar wat je wil laten zien, zie ik niet.
Afbeelding
Gr. Wolf1
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1
 
Berichten: 1845
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 19:24
ligplaats:
info:

Re: Materiaal peilglas.

Berichtdoor enzoishet » 13 Jun 2014, 08:49

Wolf1 schreef:
henkvd schreef:Boven een kraan, voorbreuk, onder een zelfsluitende, anders wordt peilen ook nog een heel gedoe met 2 zelfsluitende kranen.

Hangt van de omstandigheden af een bunker is al heel gauw niet meer 100% vol de kans van olie verlies bij glas breuk 1 kraan onder, is daarom zeer beperkt
Daar aan tegen mijn hulpmotor/kachel reservoir het welk volgehouden wordt door de retour olie van de hoofd motor is met 2 kranen uitgevoerd !
Gr. Wolf1


Hallo Wolf,

Ik was nog even nieuwsgierig naar het volgende : wat gebeurd er als het reservoir vol zit tijdens het varen ? waar gaat dan de retour olie heen ?

Gr,

Ton
enzoishet
 
Berichten: 92
Geregistreerd: 30 Dec 2013, 02:07
ligplaats:
info:

Re: Materiaal peilglas.

Berichtdoor Wolf1 » 13 Jun 2014, 09:06

enzoishet schreef:Hallo Wolf,
Ik was nog even nieuwsgierig naar het volgende : wat gebeurd er als het reservoir vol zit tijdens het varen ? waar gaat dan de retour olie heen ?

Gr,Ton

Als je goed op de foto kijk is er rechts bovenin nog een stukje van de overloop leiding terug naar de bunker te zien ! !
Gr.
Afbeelding
Take Care
AaKant@hccnet.nl
Gebruikers-avatar
Wolf1
 
Berichten: 1845
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 19:24
ligplaats:
info:

Re: Materiaal peilglas.

Berichtdoor enzoishet » 18 Jun 2014, 13:59

Bedankt.

Gr, Ton
enzoishet
 
Berichten: 92
Geregistreerd: 30 Dec 2013, 02:07
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Techniek algemeen niet stalen schepen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten