scheepselectra monteur gezocht

aardlek schakelaar scheidingstrafo accu lader gas

scheepselectra monteur gezocht

Berichtdoor watermankruiser » 25 Feb 2024, 23:28

Voor een goede vriendin ben ik op zoek naar een ervaren scheeps electra monteur. Zij heeft een motorkruiser van 14 meter en is al een tijdje bezig met een complete refit. Het schip ligt momenteel binnen in Zeewolde. Zij heeft een monteur gehad die de vlag streek toen het hem te ingewikkeld werd. De volgende heeft haar een paar dagen geholpen en haar vervolgens vreselijk in de maling genomen.. Zij is een beetje ten einde raad, maar wil haar schip wel graag binnen afzienbare tijd vaarklaar hebben en er op gaan wonen. Er is ingeschat dat het ongeveer 2 welen werk is.
Wie kan haar en mij helpen ??
watermankruiser
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 14 Aug 2017, 13:05
ligplaats: Vianen
info:

Re: scheepselectra monteur gezocht

Berichtdoor pascall » 26 Feb 2024, 10:00

Ik weet er wel eentje maar dan zal het schip wel naar Zeeland moeten verhuizen.

En dan nog de vraag, heeft deze persoon tijd en heeft hij zin in deze klus.

Mvg,

Pascal.
pascall
 
Berichten: 2123
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 15:00
ligplaats:
info:

Re: scheepselectra monteur gezocht

Berichtdoor watermankruiser » 26 Feb 2024, 12:06

Vriendelijk dank voor jouw reactie Pascal. Maar het schip ligt binnen en is nog lang niet vaarklaar.
watermankruiser
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 14 Aug 2017, 13:05
ligplaats: Vianen
info:

Re: scheepselectra monteur gezocht

Berichtdoor SimondeDanser » 26 Feb 2024, 14:55

Het lijkt mij dat Martijn Mol van Mol Yachtsolutions een goeie is. Hij komt veelvuldig voor, zeker de laatste tijd, in de vlogs van de Enjoy Life. Hij is in elk geval erg veelzijdig want hij pakt alles aan. En wat hij doet ziet er ook netjes uit. Maar of hij tijd heeft? Geen idee. Dit is niet de beste tijd van het jaar om naar een techneut op zoek te gaan. Maar niet geschoten is altijd mis.
Succes met de zoektocht.

Mvg Felix
SimondeDanser
 
Berichten: 255
Geregistreerd: 21 Feb 2022, 18:04
ligplaats:
info:

Re: scheepselectra monteur gezocht

Berichtdoor aadbloem » 26 Feb 2024, 15:56

SimondeDanser schreef:Het lijkt mij dat Martijn Mol van Mol Yachtsolutions een goeie is. Hij komt veelvuldig voor, zeker de laatste tijd, in de vlogs van de Enjoy Life. Hij is in elk geval erg veelzijdig want hij pakt alles aan. En wat hij doet ziet er ook netjes uit. Maar of hij tijd heeft? Geen idee. Dit is niet de beste tijd van het jaar om naar een techneut op zoek te gaan. Maar niet geschoten is altijd mis.
Succes met de zoektocht.
Mvg Felix

Er is ingeschat dat het ongeveer 2 welen werk is, dat lijkt dan wel een kostbare zaak voor Martijn Mol elke dag uit Dordrecht naar Zeewolde....
aadbloem
 
Berichten: 1035
Geregistreerd: 12 Sep 2017, 13:22
Woonplaats: Aan boord
ligplaats: Box ZW9
info:

Re: scheepselectra monteur gezocht

Berichtdoor watermankruiser » 26 Feb 2024, 17:24

De afstand Dordrecht/Zeewolde is inderdaad te ver om het financieel een beetje in de hand te houden !
watermankruiser
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 14 Aug 2017, 13:05
ligplaats: Vianen
info:

Re: scheepselectra monteur gezocht

Berichtdoor Amersfow » 27 Feb 2024, 20:03

Die lui van Enjoy life zijn echt obsceen veeleisend. Kopen een boot van 4 ton ofzo, en kraken alles af en al het zgan spul moet eruit en door nog nieuwer spul vervangen worden. Wel een mekka voor aannemers ;-)
Gebruikers-avatar
Amersfow
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 27 Jan 2012, 10:49
ligplaats:
info:


Terug naar Scheepselektra

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: M. Veenhuijsen en 71 gasten