Watermaker

aardlek schakelaar scheidingstrafo accu lader gas

Watermaker

Berichtdoor CeesH » 14 Dec 2013, 14:02

Bericht door CeesH » za 19 mei 2012, 04:18
Nog niet zo lang geleden is mijn vraag over het energie gebruik van een Watermaker hier weg gehoond, zie nu hoe Vuuren1 en Ton zich op het andere forum zich in allerlei bochten wringen om op afwijkende vragen van zeilers te reageren. Wie is hie nu gek....

2 forums mixen was nooit een goed idee, maar deze twee maken er nu werkelijk een potje van.

Lees ook eens op dat andere forum. Kijk speciaal naar de bijdrages van Sonja en Erik.

PS. Ik ben wel blij dat het monopolie van Ton en Vuuren1 nu enigsinds doorbroken is. gebruik je verstand en blijf shoppen, de Economie heeft er een "kopers" markt van gemaakt..........

Groetjes uit een zonnig Brazilie.

CeesH
De Gaper, hier word ik zo moe van................... (Mijn lokale tijd is UTC -3 uur)
Gebruikers-avatar
CeesH
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 03 Jan 2012, 00:55
Woonplaats: São Luis, Maranhão, Brazilië
ligplaats:
info:

Re: Watermaker

Berichtdoor adventure1 » 14 Dec 2013, 14:03

Bericht door adventure1 » za 19 mei 2012, 19:27

CeesH,

Nog niet zo lang geleden kondigde je aan dat je hier niet meer zou posten omdat het je niet meer beviel.
Van gedachten veranderd?
adventure1
 
Berichten: 59
Geregistreerd: 29 Dec 2011, 16:55
ligplaats:
info:

Re: Watermaker

Berichtdoor vuuren1 » 14 Dec 2013, 14:03

Bericht door vuuren1 » za 19 mei 2012, 21:37

Cees als je nu niks anders te doen hebt dan te zeuren kan je beter woord houden en wegblijven, dat had je eerder toch zelf gemeld?
Stoken is hier niet toegestaan en je bent kennelijk de enige die dergelijke klachten heeft.

Dus normaal doen of je toegang wordt geblokkeerd.

Kort en duidelijk: geen discussie meer.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:


Terug naar Scheepselektra

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten