Dat die grote stekker los hangt is normaal, die is voor het diagnose apparaat.
Hier vind je het handboek:
http://www.marinpartner.no/documents/uploads/Ardic_04D.pdfKlikt de thermostaat wel als je aan de draaiknop draait?
Overbrug anders de thermostaat eens met een draadbrug, de fan gaat dan direct draaien.
Ook de gloeiplus wordt direct aangestuurd.
Na 1 minuut moet de pomp gaan "draaien" dit maat een ploppend geluid.
Bij brandstoftekort plopt de pomp snel, zodra hij druk kan opbouwen zakt het tempo.
Als het overbruggen van de thermostaat geen effect heeft (en je weet zeker dat er spanning op de kachel staat kan de maximaal thermostaat gesprongen zijn (op de behuizing met 2 groene aders)
Op mijn kachel kon je die resetten met een drukknopje maar er zijn ook Clixon types die zelf herstellen, even meten met de multimeter of deze nog heel is (moet 0 Ohm zijn in koude toestand)
Uiteindelijk is de mijne vervangen voor een Webasto omdat de schakelautomaat kapot ging en niet meer te krijgen was.
Ook vond ik het niet zon confortabele kachel omdat hij binnen en vooral buiten (de uitlaat) een behoorlijk kabaal maakte (als een afterburner van een straalmotor)
Er ontbreekt wel een belangrijk deel voor een goede werking uit je kachel.
Tussen de pomp en de brandstof injector hoort een demper te zitten (ziet eruit als een knijpbal van een BBM)
Zonder deze bal gaat de kachel enorm hunten of wil in het geheel niet branden.
Overigens niet in knijpen, dan verzuip je de kachel.
Suc6
Aquanaut