Het is lekker warm in Nederland. Dit is ook het moment dat het er op aankomt voor de accu(s). Afgelopen nacht heb ik overnacht op een passantenplek in Friesland. De accu's hadden de nacht daarvoor op de walstroom kunnen staan en waren bij vertrek helemaal vol. De gebruiksaccu - 12 Vl 165 amp/h AGM, gaven vanmorgen 12,5 Vl aan. Op de accu is altijd koelkast aangesloten.
Gegevens:
Stroomverbruik 48 watt
Stroomverbruik Tooltip 1.8 Ah/h (25°C buitentemperatuur) 2.1 Ah/h (32°C buitentemperatuur)
Aansluitspanninng 12V & 24V
Bij aankomst vanmorgen op nieuwe bestemming de walstroom aangesloten. Acculader staat altijd aan. Na ongeveer een half uur hoorde ik de ventilator van de acculader gaan draaien. Deze is blijven draaien tot 20.30 uur.
De KK draait op bijna volvermogen, maar wat kan er loos zijn als de acculader maar blijft draaien?