Zonnepanelen

aardlek schakelaar scheidingstrafo accu lader gas

Zonnepanelen

Berichtdoor aquanaut » 12 Mrt 2016, 11:21

Ik zou het bijzonder leuk vinden om deze aan één van de leden van het forum te mogen overhandigen, dus sla je slag!

http://www.telegraaf.nl/vaarkrant/25369 ... len__.html

Aquanaut
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden helaas wel!
Gebruikers-avatar
aquanaut
 
Berichten: 2589
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 20:46
ligplaats: box E16
info: Scheepsbouwers vlet 10,50 x 4,00m

Re: Zonnepanelen

Berichtdoor luukie25 » 12 Mrt 2016, 12:43

Leuke actie!! Zonnepanelen staan hoog op ons verlanglijstje, maar zijn uitgesteld naar volgend jaar. Wie weet! Hij is ingevuld, dus ik ga duimen :D
luukie25
 
Berichten: 136
Geregistreerd: 27 Sep 2015, 12:44
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: Zonnepanelen

Berichtdoor bassie77 » 12 Mrt 2016, 16:07

Hele leuke actie! Ik heb hem ook ingevuld!
bassie77
 
Berichten: 129
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 00:47
ligplaats:
info:

Re: Zonnepanelen

Berichtdoor AlfaR » 12 Mrt 2016, 16:24

Bedankt voor de tip Aquanaut. Ingevuld!
AlfaR
 
Berichten: 88
Geregistreerd: 17 Aug 2015, 15:02
ligplaats:
info:

Re: Zonnepanelen

Berichtdoor Zwerver » 12 Mrt 2016, 18:48

Ik zou ze graag van je in ontvangst nemen :-)
Met vriendelijke groet,

René

Brekkenkruiser 9,5 x3,2 GSAK
Gebruikers-avatar
Zwerver
 
Berichten: 48
Geregistreerd: 16 Jan 2016, 11:19
Woonplaats: Alkmaar
ligplaats: Heeg
info:

Re: Zonnepanelen

Berichtdoor Broertje » 12 Mrt 2016, 18:49

Bij deze ook ingevuld. ben ook nog niet voorzien.
Broertje
 
Berichten: 91
Geregistreerd: 28 Dec 2011, 21:13
ligplaats:
info:

Re: Zonnepanelen

Berichtdoor jpsystem » 12 Mrt 2016, 19:03

Bedankt voor de tip net ingevuld.
jpsystem
 
Berichten: 69
Geregistreerd: 17 Jan 2016, 13:44
ligplaats: Heel
info:

Re: Zonnepanelen

Berichtdoor stentor950 » 12 Mrt 2016, 23:53

@aquanaut

Leuke actie. Toch doe ik hier niet aan mee. Ook al is het een goed bedoelde actie, maar doordat deze gekoppeld is aan een derde partij, namelijk TMG, waarbij ik mijn NAW gegevens, telefoonnummer en emailadres moet prijsgeven, gaat voor mij de deur dicht. Bij het accepteren van de voorwaarden en de algemene privacy verklaring, ga ik akkoord met het feit dat mijn gegevens ook terecht gaan komen bij derden. De meeste mensen zijn zich niet bewust waar de persoonsgegevens terecht kunnen komen en ook misbruik van gemaakt kan worden.

Dit is nu juist hetgeen voor veel personen, en ik dus ook, de deur dicht gaat. TMG verstrekt deze gegevens ook aan derden (zie de algemene privacy verklaring). TMG dekt zichzelf juridisch op alle manieren in en zegt ook uitdrukkelijk dat je zelf maar op moet letten als je door deze derden benaderd wordt.

In het kader van identiteitsfraude - en nu niet gaan zeggen dat dit niet voorkomt- moet je altijd voorzichtig zijn aan wie je je gegevens geeft. Als er op het www gevraagd wordt naar je NAW gegevens, telefoon of emailadres, moet je jezelf altijd afvragen waar dit terecht gaat komen en dat je gegevens alleen worden gebruikt voor DIT doel en niet worden doorgegeven aan derden.

NB Dit nog los van het feit dat je mailbox binnen de kortste tijd volloopt met ongewenste mail en dat je telefonisch gestalkt gaat worden door allerlei bedrijven. Je kan wel zeggen dat je een geheim nummer hebt, maar je geeft hem op deze wijze zelf prijs.
Ariadne kruiser
type: Stentor 950 OK/AK
Ligplaats WVA Aalsmeer
Gebruikers-avatar
stentor950
 
Berichten: 637
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 23:31
Woonplaats: Hoofddorp
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: Zonnepanelen

Berichtdoor vuuren1 » 13 Mrt 2016, 02:17

Eens met stentor, sinterklaas bestaat niet.
Bij allerlei van dit soort acties wil men je gegevens hebben omdat die verhandelbaar zijn.

En wat is nu 1 zo'n setje op vele deelnemers, de winkans voor de deelnemers is minimaal (net zoals in allerlei loterijen).
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: Zonnepanelen

Berichtdoor Noordvaarder » 13 Mrt 2016, 02:28

stentor950 schreef: NB Dit nog los van het feit dat je mailbox binnen de kortste tijd volloopt met ongewenste mail en dat je telefonisch gestalkt gaat worden door allerlei bedrijven. Je kan wel zeggen dat je een geheim nummer hebt, maar je geeft hem op deze wijze zelf prijs.

Ik kan dit alleen maar beamen.
TMG is zuinig op je emailadres,zolang je een abo op hun krant hebt.Zeg je het op,dan ben je schijnbaar volgelvrij,en kunnen ze doen en laten wat ze willen met je gegevens.Ik vertrouw de TMG ook voor geen meter.

En ach,de zonnepaneelmarkt stort toch binnenkort in elkaar.
Afname is in het Noorden toch ingestort vanwege het niet meer beschikbaar stellen van de 4000 euro energie premie door de NAM.
Ze wachten nu nog effe,en hopen dat het weer doorgaat.
Maar ik denk,dat van "hopen op",er "hopen van" vrijkomen voor een appel en een ei.
Ik vis waarschijnlijk ook naast de premie,en kopen voor de oorspronkelijke aangeboden prijs doe ik ze niet.
Noordvaarder
 

Volgende

Terug naar Scheepselektra

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten