Hoi Wolf,
Dank je!!
Echter, vannacht heb ik liggen malen en ik ben eruit.
1. De schakelaar voor de pomp met lamp laat ik op het dashbord zitten (stoort niet).
2. In het motorruim monteer ik een eenzelfde schakelaar (makkelijk aansluitbaar vanwege aanwezigheid van prik en pomp).
3. De draden van de switch achter heb ik getraceerd in de meterkast. Ik ga checken of de onderste switch in het midden en de switch voor hierop parallel zijn aangesloten hetgeen ik wel vermoed. Zo niet, dan trek of traceer ik wel een draad van de voorste switch naar achteren.
4. Ik monteer een krachtige zoemer in of op de meterkast waarop de 3 switches aangesloten worden.
Ofwel: Zoemer bij activering van de midden/onderste, voorste en achterste switch en automatisch afpompen bij activering van de midden/bovenste switch.
Optioneel: De bovenste midden switch kan via een diode ook nog de zoemer activeren maar eigelijk is dit niet nodig.
Groet,
Yep