Klaver vier schreef:Henk ik zie niks bij de trafo en ik ruik er ook niks.
Zelf denkik dat de walstroom bijv, gehalveerd is en dat ik bijv,110 volt heb,dit heb ik vroeger wel eens gehad toen ik in de elektra had geboord,toen lag er 1 fase uit
Ik snap niet hoe er 380 op de walstroom kan staan als je maar drie draden hebt,ik dacht dat er dan vier draden moesten zijn .
Maar dat denk ik omdat ik er niet genoeg van weet
Die zekering moet dan wel een flinke zijn en die weet ik nog niet te zitten,maar ik ga wel zoeken,kan niet moeilijk zijn volgens mij
Gr René en voor straks weltrusten ik ga de kooi in.
1 vraagje nog kan die zekering er dan uitklappen omdat en de accu,s leeg zijn en dus de omvormer en de lader gelijk inkomen plus de ijskast of kan dit niet,een zekering knalt er niet voor niks uit denk ik dan
Dat kan, dan komt de vraag, welke zekering, die aan boord als hij er zit, of die in de kast op de wal?
Henk, toen dat gevalletje bij mij plaats vond rook in niets, pas toen ik met mijn giechel tegen de ventilatiegaten van de omvormer kwam rook ik het.
Tussen de tijd van het gebeuren en wanneer ik er achter kwam konden max 6 dagen zitten, daar kan het natuurlijk ook in hebben gezeten dat ik niets merkte van een schroeilucht.
Mvg,
Pascal.