Elektrische brandstofpomp Albin O-21

bougie contactpunten bobine startmotor laadlampje

Elektrische brandstofpomp Albin O-21

Berichtdoor deltamacs » 28 Jan 2012, 22:17

Wie heeft er wel eens een Albin O-21 van een elektrische brandstofpomp voorzien?
De statische druk vanuit mijn taank lijkt te klein te zijn en een pomp zou een oplossing kunnen zijn maar ik heb hier geen ervaring mee.
Welk soort, type, merk ect. Waar moet ik rekenong mee houden en welke aanpassingen zijn er nodig. Het lijkt mij dat je niet veel druk kunt zetten op een votterklepje voordat het gaat lekken. Hoe voorkom je dit, met een drukgestuurd relais om de pomp uit te schakelen of zijn daar andere systemen voor.

Wie kan me op weg helpen?
Bij voorbaat dank,
joost
deltamacs
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 28 Jan 2012, 22:03
ligplaats:
info:

Re: Elektrische brandstofpomp Albin O-21

Berichtdoor Klaas » 29 Jan 2012, 19:19

ik denk dat Maarten jou hier wel tips en advies kan geven, dat is de albin man van het forum en heeft mij ook veel geholpen
Laatst gewijzigd door Klaas op 29 Jan 2012, 20:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Elektrische brandstofpomp Albin O-21

Berichtdoor henkvd » 29 Jan 2012, 20:13