Honda 40/60 motor

staartolie werk schroef carburateur ontsteking spoel mono kabel

Honda 40/60 motor

Berichtdoor Liter » 08 Nov 2023, 15:56

Ik ben al sinds mijn jeugd op het water te vinden. Veel oude bootjes gehad en 3 jaar geleden een nieuwe Maxima gekocht. Helaas is mijn honda 30 pk recent overleden (heeft bijna 25 jaar trouwe dienst gedaan!).

Nu zie ik een Honda 40/60. Dit is een versie voor de Italiaanse markt met 40 op de kap, maar met een vermogen van 60 wordt afgeleverd. Hebben jullie hier ervaringen mee? Het scheelt 3000 in aanschaf, best een flink bedrag. Ik heb gezocht maar kan niets vinden over dit type. Wie heeft hier ervaring mee of meer informatie over? Alvast bedankt!
Liter
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 08 Nov 2023, 15:41
ligplaats:
info:

Re: Honda 40/60 motor

Berichtdoor micha » 09 Nov 2023, 10:18

Mij was een keer verteld dat bedrijven ze niet repareren en of er problemen zijn met garantie. Maar of dat klopt weet ik niet. Hou er wel rekening mee dat als jij hem doorverkoopt dan zal je er ook minder voor krijgen want er blijft 40 pk op het typeplaatje staan.
micha
 
Berichten: 348
Geregistreerd: 25 Apr 2014, 09:44
ligplaats:
info:

Re: Honda 40/60 motor

Berichtdoor chaea » 09 Nov 2023, 22:15

Liter schreef:Ik ben al sinds mijn jeugd op het water te vinden. Veel oude bootjes gehad en 3 jaar geleden een nieuwe Maxima gekocht. Helaas is mijn honda 30 pk recent overleden (heeft bijna 25 jaar trouwe dienst gedaan!).

Nu zie ik een Honda 40/60. Dit is een versie voor de Italiaanse markt met 40 op de kap, maar met een vermogen van 60 wordt afgeleverd. Hebben jullie hier ervaringen mee? Het scheelt 3000 in aanschaf, best een flink bedrag. Ik heb gezocht maar kan niets vinden over dit type. Wie heeft hier ervaring mee of meer informatie over? Alvast bedankt!


Eens met Micha, en 25 jaar voor een Honda is net uit de pubertijd of was hij al ouder toen je hem kocht?
chaea
 
Berichten: 756
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland


Terug naar Outboard motoren

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten