Vraag over tohatsu 20 pk van knuppel naar afstandbediening

staartolie werk schroef carburateur ontsteking spoel mono kabel

Vraag over tohatsu 20 pk van knuppel naar afstandbediening

Berichtdoor Jorik » 08 Jun 2023, 00:18

Hallo,

Voor mijn speedboot met 15 pk honda motor ben ik op zoek naar een net iets zwaardere motor. Nu zag ik een tohatsu 20 pk uit 2009 voorbij komen, alleen deze is op knuppel. Weet iemand of deze motor met een beetje knutselen op afstandbediening te maken zijn, of moet je daarvoor zo'n dure aanbouw kit kopen van rond de 200 euro. Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Met vriendelijke groet,

Jorik Veenstra
Jorik
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 07 Apr 2023, 23:01
ligplaats: Paterswolde
info:

Re: Vraag over tohatsu 20 pk van knuppel naar afstandbedieni

Berichtdoor Amersfow » 08 Jun 2023, 06:30

Dure aanbouwkit
Gebruikers-avatar
Amersfow
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 27 Jan 2012, 10:49
ligplaats:
info:

Re: Vraag over tohatsu 20 pk van knuppel naar afstandbedieni

Berichtdoor chaea » 08 Jun 2023, 06:41

Jorik schreef:Hallo,

Voor mijn speedboot met 15 pk honda motor ben ik op zoek naar een net iets zwaardere motor. Nu zag ik een tohatsu 20 pk uit 2009 voorbij komen, alleen deze is op knuppel. Weet iemand of deze motor met een beetje knutselen op afstandbediening te maken zijn, of moet je daarvoor zo'n dure aanbouw kit kopen van rond de 200 euro. Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Met vriendelijke groet,

Jorik Veenstra


Niet knutselen!
Aanbouwkitjes zijn nu eenmaal prijzig maar garanderen je wel een deugelijk werkend systeem, iets wat je wil op het water. Dus effe door het zuur heen.
Je nuppel kun je weer verkopen, daar zijn zeker gegadigden voor.
chaea
 
Berichten: 756
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Re: Vraag over tohatsu 20 pk van knuppel naar afstandbedieni

Berichtdoor micha » 09 Jun 2023, 14:01

Ik zou ook het kitje kopen. Allemaal in rvs uitgevoerd waarschijnlijk. Als je zelf gaat knutselen zoals je het zelf noemt( tenzij je het voor je werk doet) krijg je iets wat net niet lekker werkt. En waarschijnlijk later ook weer potentiele kopers afschrikt.
Bovendien wil je niet dat jouw gashendel blijft hangen als je net gaat aanmeren.
micha
 
Berichten: 348
Geregistreerd: 25 Apr 2014, 09:44
ligplaats:
info:


Terug naar Outboard motoren

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten