haperen tomos 4,8 pk

staartolie werk schroef carburateur ontsteking spoel mono kabel

Re: haperen tomos 4,8 pk

Berichtdoor henkvd » 08 Dec 2013, 15:02

Bericht door Jan Huibers » wo 22 aug 2012, 23:20

Arie, heel mischien was het beter geweest als Frans (op jou advies mischien wel) zelf had uitgelegd dat hij pas 16 jaar oud was en dus weinig ervaring heeft, ook zelf verteld had dat de boel betaald moet worden met een krantenwijk.... Dat is zeer zeker geen schande ofzo, we zijn allemaal 16 geweest, de meesten hier zijn ook vanaf de grond begonnen met ervaring, miskopen en zelf knutselen... En heel erg is de fout niet van het onvolledig zijn in informatieverstrekking net zoals het niet erg zou moeten zijn dat Frans daarvoor op zijn flikker krijgt van Hans. Wordt ie volwassen van en daar leert hij van voortaan volledig te zijn.

Echter rijst zeker wel het idee van een zielig jongetje als meteen de papa de discussie overneemt en namens de zoon een verdedigende reactie schrijft.... Ik geloof dat ik pisnijdig zou zijn op mijn vader als die zoiets zou doen voor mij maargoed....

Ik stel voor dat we het er lekker niet meer over hebben, dat jij (Arie) een eigen account aanmaakt op dit forum en Frans weer vrolijk (de spreekwoordelijke volijke Frans :D ) op zijn eigen naam weer verder gaat met reageren en leren op dit forum.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4467
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: haperen tomos 4,8 pk

Berichtdoor henkvd » 08 Dec 2013, 15:02

Bericht door vuuren1 » wo 22 aug 2012, 23:37

Mijn eerste reactie was toch heel anders, je leest kennelijk niet goed.
Pas veel later heb ik iets opgemerkt over het onduidelijk verstrekken van informatie.

Dit is geen forum om diepgaande pedagogische onderwerpen of frustraties van een vader te behandelen.
Daar stoppen we nu mee.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4467
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Vorige

Terug naar Outboard motoren

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten