Gruttepier schreef:Het komt vaak voor dat iemand een probleem heeft en deze beschrijft met halve informatie.
Maar in dit geval is het duidelijk, merc8 heeft een probleem met zijn 8 pk Mercury. Hmmm hoe zou Merc8 zijn naam gekozen hebben
En dan komt er advies op basis van 4tm6 pk 4takt motor met interne tank
Aan Mer8, male connector ook vervangen, en altijd orgineel idd al is het een stukje duurder. Vervangen is zo simpel als hoe handig jij bent. Tis allemaal wat krapjes. Zijn niet mijn favoriete motoren om aan te sleutelen met die plastic onderdelen rondom de carburateur
beste, beste, Grutte pier.
hoe raad je het waarom zou ik mij moeilijk maken als het makkelijk kan. Merc8 is makkelijk te houden, misschien maak ik wel een bedrijfslogo van. Maar daar gaat het niet om.
Inderdaad alleen originele onderdelen gebruiken. Ik was van de overtuiging dat ik tot 2 keer aan toe een originele Male connector hebt gekocht, maar helaas is dat niet het geval. Ben ermee teruggegaan de winkel en mn beklag gedaan. Had trouwens tot 2 maal toe een hulpje die mij dit verkocht. Nu heb ik de eigenaar zelf. Hij deed helemaal niet moeilijk en nam beide imitatie connectoren terug en gaf mij DE originele female connector zonder poespas. Geweldig. Opgetogen weer naar de boot, aangesloten, balgje flink inknijpen choke half open en 1-keer aantrekken. Man, geen lekkage's, en loopt als een tierelier. Even gevaren, koffie erbij en ik ben een gelukkig mens met mooi weer erbij. Iedereen bedankt voor adviezen ed.