Ik denk dat je met deze motor beter naar een goede watersportzaak kunt gaan om hem na te kijken.
Waarom zeg ik dit? Eenvoudigweg omdat het een oudere 2takt is waar veel techniek in zit. Ook elektronisch.
Als je het stationair toerental schroefje al niet kan vinden, concludeer ik dat je er heel weinig kijk op hebt.
Dan kan er van alles mis zijn met dit ding zonder dat jij daar achter komt.
Gevolg is een voortdurende stroom van problemen waardoor varen met plezier er niet van komt.
Als je geluk hebt kan je er een goede motor aan hebben na een service beurt.
Kan ook zijn dat verder geld investeren niet verstandig is en je een kat in de zak hebt gekocht.
Dan weet je tenminste waar je aan toe ben.
De eerste vraag is niet moeilijk. Als je het gas beweegt, stoot er bij terugvallen van de bewegende delen ergens een stangetje tegen een stelschroef.
Met die schroef kun je het stationair toerental afstellen.
Attentie signaal kan koeling zijn.
Als de VRO, oliesmering, is afgekoppeld, kan met bv ook het waarschuwings systeem vergeten zijn af te koppelen.
https://www.youtube.com/watch?v=P0EOnyUceDQVoorbeeld is bij een 60 PK en 150 PK.
Controleer of het bij jou goed gedaan is.
Ik neem aan dat je nu smeert via de benzine.
Succes.