even voorstellen

even voorstellen

Berichtdoor jurpur » 25 Okt 2023, 11:08

Hallo, vorig jaar een shogun33 uit 2001 aangekocht. Dit jaar heerlijke vaartochtjes gehad en ook al veel geklust en verbeterd aan de boot. Boot is 10.85 lang, 3.50 breed en diepgang van 0.95. Motor Vetus Deutz DT43 105pk. Dit jaar heb ik de electra grotendeels vervangen en een nieuwe omvormer/oplader geplaats, ook nieuwe autotherm 4d geplaats. Volgend jaar is het de bedoeling om begin Juni de boot voor 4 weken op de wal te zetten om geheel te schilderen. Door ziekte had de vorige eigenaar 3 jaar geen onderhoud kunnen plegen. Het onderwaterschip is 9 jaar geleden geheel gestraald geweest en nieuw verfsysteem opgebouwd en ik verwacht daar ook weinig problemen. Tijdens de aankoopkeuring zag het onderwaterschip er ook goed uit met hier en daar een blaasje in de antifouling. Bovenwater ziet het er ook nog redelijk goed uit maar hier en daar wel wat roest, wat ik tijdelijk met brunox en hamerite heb behandeld om de winter door te komen. Weet iemand misschien een werf in Noordholland waar ik terecht kan voor onderhoud en dan wel waar je savonds en weekenden ook kan klussen. En ook waar je kleine slijpwerkzaamheden kan doen, lieftst overdekt, binnen?

bvd mvg Jur
Gebruikers-avatar
jurpur
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 25 Okt 2023, 09:45
Woonplaats: Alkmaar
ligplaats: Nauerna
info: Shogun33 10.85 lang 3.50 breed 0,.95 diepgang bouwjaar 2001

Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten