Even voorstellen . . . .

Even voorstellen . . . .

Berichtdoor RudieF » 12 Okt 2020, 11:54

Wilde altijd al een boot hebben maar door veelvuldig werken in het buitenland kwam dat er dus nooit van. In september 2020 met pensioen gegaan en direct kunnen genieten van de Valkvlet 1160 OK AK die we eind juli kochten. Het is onze eerste boot dus varen is af en toe nog best spannend maar dat zal na verloop van tijd wel beter gaan (hopen we!). Wij zijn Nederlanders maar wonen al bijna 40 jaar in België, boot ligt in Grou en blijft daar voorlopig (ook al is het 3u rijden) want we vinden Friesland schitterend. Via het forum wil ik inzake de techniek wijzer worden en profiteren van de kennis van meer ervaren leden.
Nederbelg :D
Gebruikers-avatar
RudieF
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 12 Okt 2020, 11:42
Woonplaats: Belgie
ligplaats: Grou
info: Valkvlet 1160 OK AK, 1979
met nieuwe Yanmar 75 pk
scheepsdieselmotor

Re: Even voorstellen . . . .

Berichtdoor Hooveld960 » 12 Okt 2020, 13:01

Hallo RudieF,

Welkom op het forum. Ik en mijn vrouw wonen in de randstad onder de rook van Den Haag maar liggen in Jutrijp vlakbij Sneek.
Voor ons is het ook twee uur rijden, maar het mooie vaargebied (Friesland) maakt een hoop goed.
Wij varen pas drie seizoen, maar we zijn het lange rijden nog niet zat. Verkassen (qua ligplaats) kunnen we altijd nog.
Wij varen ook heel vaak in de buurt van Grou, in een uitloper van het pikmeer is ons favoriete Marrekrite eiland waar we vaak liggen.
Volgende zomer maar eens kennismaken met elkaar. Ben benieuwd naar jouw Vlakvlet.

Mvg Jan
Groeten Jan
==========
Hooveld960
==========
Gebruikers-avatar
Hooveld960
 
Berichten: 794
Geregistreerd: 30 Apr 2018, 10:18
ligplaats: Sneek
info:


Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten