Hallootjes, even voorstellen

Hallootjes, even voorstellen

Berichtdoor Thijn » 31 Aug 2020, 07:33

Goedendag,

Ik ben Thijn, 42 jaar en woon in het mooie Noord Holland, Alkmaar.
Sinds kort de eigenaar van een leuke Console boot van 4,5 mtr.
Type en merk is mij onbekend, daar de vorige eigenaar mij dat niet kon vertellen.

Ik heb al gekeken naar een type plaatje maar deze nog niet gevonden :(

Maar verder wel een hele nette console boot, tuurlijk wel met wat puntjes, en puntjes die ik zelf graag anders wil, maar toch een leuk bootje.
Voor het gezin, lekker een rondje te varen, of met kennissen.
Inclusief trailer en kan dus staan en gaan waar dit mogelijk is.

Puntjes die ik graag anders zie, is bij:
* Rugleuning, dit type bootje heeft net geen rugleuning, en als ik dan lekker aan het varen ben, is dat wel lekker dat je zo kan zitten.
Ben hier al mee bezig, en wil dan meteen de kussens vervangen voor nieuwe, heeft de boot ook weer een nieuwe uitstraling :-)

* Scheepshoorn, doordat dit bootje elektrisch gestart is, en dus is voorzien van een accu, wil ik graag een scheepshoorn/toeter aansluiten. Zojuist ene gekocht, en nu dan even kijken voor een aansluitschema. (Dus als er iemand tips /tricks heeft houd ik mij aanbevolen)

* Ook wil ik van het voorjaar ook de onderkant even aanpakken, opnieuw in de antifouling, zodat ik zeker weet dat dat ook weer netjes is, en gewoon omdat het kan :D

Ik heb me aangemeld hier op de site, om tips, en tricks te vinden, en als ik met vragen zit deze hier te zoeken / en anders te vragen.
Thijn
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 31 Aug 2020, 06:38
ligplaats: Alkmaar
info: 8P Consolebootje
Johnson 9,9PK
Elektrisch gestart

Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten