Nieuw dus even voorstellen.

Nieuw dus even voorstellen.

Berichtdoor RayBud » 14 Aug 2020, 09:10

Hoi hoi allemaal,

Ik ben Raymond ,41jaar, niet getrouwd maar al wel ruim 21 jaar trouw aan Marielle, 2 kinderen van 12 en 8.

Eindelijk een keer begonnen aan de theorie voor het vaarbewijs zodat, als ik een keer in een snelle motorboot, waterscooter of jetski wil gaan zitten, niet gelijk weer een of ander proces verbaal aan mijn zwembroek heb hangen. Dat geluk heb ik namelijk altijd.

Nu een aantal keren van die electro sloepjes, zonder vaarbewijs, gehuurd voor een paar uur om vanaf het water onze mooie stad (Den Bosch) van een andere kant af te zien.
Heerlijk op het water en op een totaal andere dementie de stad bekijken.

Nu gaan de kinderen een beetje klagen dat zo'n electro sloep wel heeeel langzaam gaat (geef ze ook geen ongelijk) en kriebeld het bootje toch steeds meer.

Dus ik hoop hier meer info te vinden over het bezitten van een eigen bootje, met of zonder vaarbewijs plicht, over kosten en technische info en mooie plekken om te verkennen.
Ik ben zelf wel redelijk handig en zal een lichte opknapper niet uit de weg gaan maar zal daarbij dit forum goed kunnen gebruiken voor info.

Ik ben geen fanatiekelingen wat betreft reacties geven maar als ik ergens een steentje bij kan dragen, zal ik dat ook zeker doen.

Mvg
Raymond Budde (RayBud)
RayBud
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 13 Aug 2020, 20:40
ligplaats: rosmalen
info: Man, vrouw en 2 kinderen

Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten