Even voorstellen...Ronald & Anja

Even voorstellen...Ronald & Anja

Berichtdoor Ronald2-wake » 16 Nov 2018, 11:15

Goedemorgen Allen,

Wij zijn Ronald en Anja uit Papendrecht, wij zijn bijna 19 jaar gelukkig met elkaar, ons huisje, onze Koivijver en tot voor een paar maanden geleden onze boot :D
Waarschijnlijk net als iedereen zijn wij begonnen met een speedbootje om een beetje te cruisen, waterskiën en een hoop lol te hebben.
Tot mijn vrouw op het fantastische idee kwam: een bootje met een 2 slaapplekjes zou toch ook wel leuk zijn.....

Zo gezegd zo gedaan....bootje verkocht en een Glastron Cuddy-cabin speedboot van 6mtr gekocht.
Echter na 2 jaar kwam mijn ega met het wederom fantastische idee: een klein keukentje en vooral een toilet aan boord zou gaaf zijn....wat denk jij ervan??

Om een lang verhaal kort te maken: Cuddy Cabin verkocht en een Chris-Craft sportcruiser gekocht van 8.5 mtr (met keukentje, toilet en vaste slaapplaatsen)
Na hier 8 jaar naar mee gevaren te hebben is het toch tijd geworden voor iets anders, We hebben een hoop voorbeelden van vrienden die een stalen kruiser hebben en wij zijn toch ook gezwicht voor meer ruimte, meer comfort, minder verbruik, geen afdekzeilen meer.....enz...enz...enz....

Afgelopen maanden zijn wij helaas bootloos geweest (jaja, ik weet het, wat een jaar om geen boot te hebben :oops: :oops:, slechte timing maarja)
Nu hebben we een paar weken geleden te horen gekregen dat wij een groter ligplek hebben gekregen in de haven en dus nu echt kunnen gaan zoeken naar een beduidend groter jachtje als eerst de bedoeling was.
Wij zijn zoekende naar een jachtje van tussen 9 en 11 a 12 mtr met een gesloten stuurhut en achterkajuit (GSAK)
Met mijn sportcruiser kon ik lezen en schrijven zowel qua varen als qua techniek maar een stalen jachtje is toch een hele andere tak van sport ben ik achter gekomen dus hoop ik veel tips en ideeen hier vandaan te halen......

groetjes ;) ;)
You can't stop the waves..but you can learn how to surf 8-) 8-)
Gebruikers-avatar
Ronald2-wake
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 16 Nov 2018, 10:37
Woonplaats: Papendrecht
ligplaats: Papendrecht
info: Boot:
Succes 980 Ultra Kruiser
Iveco Aifo 4 cyl. 105pk

Re: Even voorstellen...Ronald & Anja

Berichtdoor Roelof » 16 Nov 2018, 17:53

Welkom !

Zo te lezen de bekende groeistuipen :mrgreen:
Veel plezier met de zoektocht.

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: Even voorstellen...Ronald & Anja

Berichtdoor Ronald2-wake » 16 Nov 2018, 21:43

Roelof schreef:Welkom !

Zo te lezen de bekende groeistuipen :mrgreen:
Veel plezier met de zoektocht.

Groet,
Roelof


Ha Roelof, dank je wel.
Ik houd jullie op de hoogte van de zoektocht :D

Groetjes
Ronald
You can't stop the waves..but you can learn how to surf 8-) 8-)
Gebruikers-avatar
Ronald2-wake
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 16 Nov 2018, 10:37
Woonplaats: Papendrecht
ligplaats: Papendrecht
info: Boot:
Succes 980 Ultra Kruiser
Iveco Aifo 4 cyl. 105pk


Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten