Hallo!

Hallo!

Berichtdoor Woola » 30 Okt 2018, 09:27

Hallo,
Ik ben Joeri, in de 30 en al heel mijn leven gek van varen. Vanaf het moment dat het mocht heb ik een bootje gehad en mijn vaarbewijs gehaald. Jaren lang een half kajuit en daarna een sloep "gedeeld" met de familie.
Met mijn vrouw hadden we eerder dit jaar een eigen steiger bemachtigd, nadat we eerst een sloep op het oog hadden besloten we een Polyester kajuit bootje te kopen van 7 meter. Hier tijdens de zomer veel van genoten en we zagen de voordelen in t.o.v. een sloep (het is minder snel koud, weekendjes weg). Na wat weekendjes en tripjes al snel tot de conclusie gekomen dat we het zoo leuk vonden dat we groter wilden en hebben de boot dus meteen weer verkocht en zijn nu in bezit van een stalen Rijo Kruiser van 10 meter.
De vorige eigenaar is begonnen met een refit van binnen, we kijken ernaar uit om dit naar ons eigen zin af te maken.
In theorie heb ik altijd interesse gehad in het onderhoud van de motor en boot, in praktijk niet veel kunnen toepassen. Vroeger wel een zomerbaantje gehad waar ik bij Makma sloep bij kluste maar dit is ook vele jaren geleden.

Hoop op dit forum af en toe wat kennis van mensen te lenen en natuurlijk ook mee te doen in de discussies.

Groeten!
Joeri
Gebruikers-avatar
Woola
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 21 Okt 2018, 13:49
ligplaats: Leiderdorp
info: Rijo Kruiser

Re: Hallo!

Berichtdoor stefan » 30 Okt 2018, 17:12

Welkom Joerie,

Je kunt altijd een topic aanmaken onder Projecten, om je vorderingen te laten zien, velen vinden dat leuk om mee te kijken :-)
stefan
 
Berichten: 623
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 21:08
Woonplaats: Maastricht
ligplaats:
info:

Re: Hallo!

Berichtdoor Woola » 30 Okt 2018, 17:48

Bedankt!
Ik zal hieraan denken, het grote werk is al door de vorige eigenaar gedaan. Dus kan niet veel grote voortgang laten zien.
Het zijn vooral afwerk dingen die je vaak persoonlijk zijn. Zal kijken of ik er wat leuks van kan maken.
Gebruikers-avatar
Woola
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 21 Okt 2018, 13:49
ligplaats: Leiderdorp
info: Rijo Kruiser

Re: Hallo!

Berichtdoor Roelof » 30 Okt 2018, 18:46

Welkom Joeri,

Als 30ers behoren jullie waarschijnlijk tot de jongere garde in het watersport gebeuren.
Het pad van klein beginnen en doorgroeien naar steeds iets groter komt velen op het forum bekent voor.
Veel plezier toegewenst met de nieuwe boot, de voorgenomen aanpassingen en de voortzetting van de refit. (foto's zijn altijd welkom :D )

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:


Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten