even voorstellen.

even voorstellen.

Berichtdoor houtscheepsbouwer » 28 Okt 2018, 16:26

Hallo allemaal, al gebruik ik dit forum al een aantal jaren als" Houtscheepsbouwer" ingeschreven lid, ik heb me nooit proper voorgesteld.
Hierbij dus, Nicolaas is de naam en inmiddels ben ik 71 jaar oud waarvan 55 als werkend aan bootjes gepasseerd zijn, reparatie en/of nieuwbouw.
Begonnen in 1964 met een kleintje, een Piraat, 2.40mtr tot de grootste, een, gelamineerd houten, Pinisi ( vrachtschip in Indonesie )van 31mtr.
Daartussen zit werk aan allerhande schepen voor recreatie en beroeps, hout (van uitgeholde boomstam tot West systeem gelamineerd)/ staal / polyester / ferrocement.
Voor mijzelf heb ik ook altijd wel een bootje gehad maar eigenlijk te weinig tijd, genomen, om ook te gaan varen. Daar moet nu verandering in komen met een oud vrachtscheepje van 14mtr lengte met een oude Lister / Blackstone 3 cilinder diesel./Users/gebruiker/Desktop/Your Home - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten.webarchive
Er valt nog steeds een hoop te leren uit dit forum en ik hoop er nog lang gebruik van te maken.
Groet Nicolaas.
houtscheepsbouwer
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 15 Feb 2015, 13:54
ligplaats: Amsterdam
info:

Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten