Ook nieuw

Ook nieuw

Berichtdoor Kingfisher » 11 Aug 2017, 21:09

Halo,

Ook ik ben nieuw hier en stel mij graag even voor.

Mijn naam is Steven, 41 jaren jong en sinds ik mij kan heugen, in-, lans- of op het water te vinden. Uiteraard in het bezit (geweest) van diverse bootjes zoals een zelfbouw houten roei/motorboot, een replica Busch en later een Inter630 met kajuit. Maar dat kajuitje was geen goed idee, daar ben ik met mijn 2 meter geen type voor :) dus verkocht.
Afgelopen jaren een Ryds435 console boot gehad om lekker te vissen en te tuffen door de polders en vorige week deze verkocht.

Sinds vorige week in het bezit van een andere (grotere) console boot met 60pk bb waarmee we nu ook wat groter water kunnen bevaren.

Ik heb nog zat vragen, dus ik zal ze her en der op het forum eens gaan uitzetten in de hoop dat er kenners zijn die hulp weten.

Groeten en tot ziens.
Steven
Kingfisher
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 11 Aug 2017, 20:21
ligplaats:
info:

Re: Ook nieuw

Berichtdoor Riva » 12 Aug 2017, 01:27

Nou, welkom dan maar, ik ben benieuwd naar de vragen....en om daar gelijk maar mee in huis te vallen...ik denk dat het zelfbouw of verbouw gaat worden! :o ..2 meter verticale lengte gaat niet in een standaard boot! ;) ..mooi!!...weer een zelf bouwer er bij!! :lol:
Tip! Koop een stalen boot en een slijptol :mrgreen: en we helpen je op weg!
Riva
 
Berichten: 59
Geregistreerd: 26 Feb 2017, 05:39
ligplaats: Curacao
info:

Re: Ook nieuw

Berichtdoor Kingfisher » 25 Aug 2017, 20:44

Daarom heb ik ook alleen nog maar boten zonder dak tegenwoordig :lol:

Maar zelf (na)bouwen gaan we niet meer aan beginnen hoor. Lang leve polyester fabriekswerk :mrgreen:
Kingfisher
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 11 Aug 2017, 20:21
ligplaats:
info:

Re: Ook nieuw

Berichtdoor Roelof » 25 Aug 2017, 21:13

Welkom Kingfisher,
De naam getuigt van goede smaak

Afbeelding

;)

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:


Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Arjen9 en 3 gasten