opnieuw voorstellen

opnieuw voorstellen

Berichtdoor Roelof » 26 Dec 2016, 11:44

Ik had me al eens voorgesteld maar ben lang afwezig geweest.

Wie zijn wij ook alweer?: Roelof & Elis en wonen (wederom) in het Groningse.
Ben ruim een jaar geleden vrij plotseling voor m'n werk naar het buitenland gegaan en helaas uiteindelijk met een stevige rugblessure terug gekomen.
Gelukkig ben ik nu na operatie en herstel afgelopen zomer weer een beetje vitaal geworden.

Kort na ons vertrek heb ik het oude project (woodcore romp met motor) voor een symbolisch bedrag weggedaan, was te lastig om mee te nemen :mrgreen: .
Afgelopen zomer zijn we dus weer teruggekomen maar kon ik aanvankelijk niks doen.
Om de verveling te doorbreken hebben we toch maar weer een bootje gekocht (op therapie basis...)

Het is een Brekkenkruiser met mercedes motor, boegschroef en veel andere leuke (en minder leuke :shock: ) dingen geworden.
Gezien de facturen goed onderhouden maar een zeer gedateerde inrichting. verder moet alle electra opnieuw worden aangelegd, alles werkt maar het is een chaos van draden.
Hier hebben we in augustus en september nog een aantal weken van genoten, gewoon lekker varen, naast de boot in de zon zitten en vooral veel rust en geen rare bewegingen.

Gaande weg ben ik volledig hersteld en ben (gelukkig) weer 100% aan het werk.
De boot ligt inmiddels droog en vanzelfsprekend zijn we hier in de vrije tijd mee bezig.
Op dit moment zijn we bezig met het interieur in de slaapkoffer en een nieuwe uitlaat.
In het voorjaar wordt de romp geschilderd.

Een paar plaatjes van onze "nieuwe" aanwinst
Afbeelding

Afbeelding

Prettige feestdagen,
Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten