Hoi

Re: Hoi

Berichtdoor Boekanier » 06 Mrt 2017, 16:16

fakemulder schreef:Hieperdepiep,
Ik heb het gehaald, misschien mag ik me vanaf nu schipper noemen???????
Het bootje en de motor hebben zich erg goed gedragen.
Op het navolgende kan wel weer enige negative reacties komen maar ik kan het hebben,

Toen ik het ijselmeer ben overgegaan, ben ik vanaf sneek aan de linkerkant van de windmolens langs gevaren anders was de afstand nog langer geweest.
Toen ik vlak bij Urk was raakte ik rotsen met de motor, kwam uiteindelijk goed en kon ik verder varen de haven in.

Donderdag heb ik de boot uit het water gehaald en naar huis gebracht om renovatie werkzaamheden uit te voeren en wat schept mijn verbazing.... waarschijnlijk is bij dat gedoe in urk de schroefbeschermer geraakt, deze is kapot, nu is mijn vraag kan ik hem eraf halen of moet er een nieuwe op,vanaf urk tot cuijk heb ik er gewoon mee gevaren zonder probleem. moet er wel bij zeggen dat ik voornemens heb om misschien volgend seizoen een andere motor te kopen 4 takt.
Allen bedankt voor de support en ik ga verder op een ander forum index met andere vragen over onderhoud.


Hoe is het met het bootje?? Ik en mijn man hebben je verhaal met plezier gelezen en zijn benieuwd hoe het nu is?
Gr. Natasja

Eemskruiser "Barca"
Bouwjaar 1979
8.75 x 2.95 x 2.30 x 0.85

Do the day and let the day do you.
Gebruikers-avatar
Boekanier
 
Berichten: 296
Geregistreerd: 16 Aug 2014, 23:22
Woonplaats: Dordrecht
ligplaats: Dordrecht aan het Wantij
info:

Vorige

Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: gewoonmich en 8 gasten