Ludens

Ludens

Berichtdoor Ludens » 10 Jun 2016, 21:34

Ludens staat voor 'spelende mens'. En als ik eerlijk ben is dat wat het leven de moeite waard maakt: spelen. En hoewel ik heel wat afgespeeld heb in mijn leven (nu 54 jaar), er is altijd ruimte voor wat nieuws.

Een motorboot is een lang gekoesterde wens. Maar ja, ik ben Brabander, en Brabanders hebben geen boten. Want we hebben hier maar weinig water. Maar toch. Ik heb een paar keer een bootje gehuurd in Friesland en dat beviel prima. En nu, in mijn derde midlifecrisis, is wellicht het moment aangebroken om die lang gekoesterde wens in vervulling te laten gaan. Ik ben hier im me te oriënteren op het al dan niet kopen van een boot. En op de vraag hoe ga ik ervaring op doen voordat ik die stap zet?

Ik kijk er naar uit om van jullie te leren en daar waar mogelijk zal ik mijn kennis delen. Maar dat laatste zal nog even duren want ik ben hartstikke droog achter mijn oren. Hopelijk niet lang meer...
Ludens
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 10 Jun 2016, 21:24
ligplaats: Nogniet
info:

Re: Ludens

Berichtdoor gast » 10 Jun 2016, 21:52

Welkom.

Maar in Brabant kan je toch ook lekker varen, de Maas brengt je naar leuke plekjes hoor (Bieschbosch bijv)
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Ludens

Berichtdoor aquanaut » 10 Jun 2016, 22:08

Ludens, welkom!

Je stelling Brabanders hebben geen boten is natuurlijk kul.
Het ziet 'szomers rood wit van de wapperende "theedoeken"
Ik denk dat de provincie Nbr hoog scoort op het botenbezit.

Aquanaut
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden helaas wel!
Gebruikers-avatar
aquanaut
 
Berichten: 2589
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 20:46
ligplaats: box E16
info: Scheepsbouwers vlet 10,50 x 4,00m

Re: Ludens

Berichtdoor vuuren1 » 10 Jun 2016, 22:30

Welkom op dit forum!

Ervaring kan je hier wel opdoen door je in te lezen op het forum.