Ruudm stelt zich voor

Ruudm stelt zich voor

Berichtdoor RuudM » 28 Mei 2016, 19:17

Goedenavond mede forumleden,

Ik zal mij ook even voorstellen mijn naam is Ruud ik woon in Ede en heb, samen met mijn broer, een bootje van 13 meter. Deze ligt niet zoals je zou verwachten in Wageningen maar in Middelharnis. Dit heeft zo z’n verleden. Niet een overkomelijk afstand als we gaan varen.

Als we eens in de 2 jaar de wal op gaan doen we dat bij de Koornwaard in Heukelum. Dan is het voor beiden minder ver rijden. niet onbekend voor Jan Huibers !

Ons vaargebied/Tijd is nog beperkt. Zowel mijn broer als ik werken nog. Vaak combineren we een tocht. De een vaart heen en de ander weer terug. Zo is een rondje paris in 6 weken of naar Waren/Berlijn in het voormalige oost Duitsland wel te doen. Dit jaar doen we een kleinere route en zoeken we het westen van België op.

Ik heb al enkele bekende namen gezien die ook op een ander forum actief zijn. Dus voor een aantal ben ik geen onbekende.

Toch mooi dat we via een forum als dit het maximale/beste uit onze hobby kunnen halen door kennis te delen. Elke dag leer ik weer bij !

Gr Ruud
Ancora Imparo
Gebruikers-avatar
RuudM
 
Berichten: 310
Geregistreerd: 27 Mei 2016, 19:24
ligplaats: wisselend
info:

Re: Ruudm stelt zich voor

Berichtdoor Jan Huibers » 29 Mei 2016, 11:37

Welkom op dit forum :D

Heb je ook een plaatje van jullie boot? Ik kan em zo op dat kleine plaatje niet voor me halen.
Was je er afgelopen winter ook?
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: Ruudm stelt zich voor

Berichtdoor RuudM » 29 Mei 2016, 21:38

Jan,

wij liggen er meestal kort van ca 1april t/m begin juni.

laatste keer was lente 2014. dit jaar was wel de bedoeling maar ziekte van mijn kant heeft dit verhinderd. als het goed gaat komen we volgende lente wel weer.

hier is ons bootje

Afbeelding

komt deze bekend je voor? afgelopen maand nog 2 keer langs de Koornwaard naar Leerdam gevaren.

jij hebt inmiddels ook een aardig verhuur vloot als ik het zo zie.

gr
Ruud
Ancora Imparo
Gebruikers-avatar
RuudM
 
Berichten: 310
Geregistreerd: 27 Mei 2016, 19:24
ligplaats: wisselend
info:


Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Robby2 en 10 gasten