Aangenaam, ik ben Rutger

Aangenaam, ik ben Rutger

Berichtdoor Rutger » 13 Apr 2016, 12:30

Hallo Allemaal,

Ik ben Rutger, al wat langer actief op het water, maar nog veel te leren en waarschijnlijk ook nog veel meer te delen.

8 jaar geleden al begonnen met een opknapper kajuitkruisertje. Opknappen is prima gegaan puike boot van gemaakt, na 6 jaar met deze boot veel plezier gehad te hebben is deze er toch uit gegaan. Dit omdat de kosten voor de ligplek wat hoog waren voor de hoeveelheid dat we daadwerkelijk op het water zaten.

Inmiddels heb ik een tweetal opknappertjes weer op de kop weten te tikken. Beide polyester, eentje van 3m20 bij 1m40 type visbootje en de andere wat groter en forser 4m50 bij 1m90 type speedboot. De kleine (visbootje) is inmiddels aan de buitenzijde helemaal in orde, gaten gereparereerd scheuren weggewerkt volledig geschuurd en in de pre-kota en de witte verf gezet. Deze zal komend weekend voor het eerst water gaan zien verwacht ik.

De andere is nog wat meer werk, maar daar word mee begonnen zodra de eerste helemaal klaar is. En ik verwacht dat ik hier volgend jaar wat vaartjes mee kan gaan doen.

Al met al erg ambitieus maar ook erg gedreven. Hier komen uiteraard de nodige vragen naar voren waarbij ik uiteraard de hulp ga inroepen van de leden van dit forum.

Mocht je nog iets willen weten bericht me en ik zal proberen zsm te antwoorden.

Tot zover,

Rutger
Rutger
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 13 Apr 2016, 10:51
Woonplaats: Raamsdonksveer
ligplaats: Thuis
info:

Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten