Jack.

Jack.

Berichtdoor Popeye » 06 Feb 2012, 13:25

Een paar weken terug kwam ik voor het eerst op dit forum terecht, toen was het volgens mij nog niet erg definitief. Kort geleden weer eens gekeken en het ziet er goed uit en inmiddels krijgt het steeds meer vaste vorm.
Een goeie reden om mij ook aan te melden als forumlid, al zal het alleen maar zijn om het aantal leden wat op te krikken. Ik zie hier ook wat leden van andere fora, maar voor degenen die mij niet kennen stel ik me even voor.
Mijn naam is Jack en ik vaar sinds 2006 met een door mij zelf gebouwde staverse jol "Aimée" in binnen en buitenland.
Ik heb zowat mijn hele werkzame leven in de bouw gewerkt, de laatste 25 jaar als bouwondernemer met een klein bouwbedrijf. Mijn kennis op het gebied van elektronica en motoren is niet zo groot alhoewel ik motor en de eenvoudige elektrische installatie wel zelf ingebouwd heb. Daar zou ik dus best een keer vragen over kunnen hebben maar op het gebied van hout (en epoxy) heb ik wel wat praktijkervaring opgedaan en daar kan ik misschien een keer advies over geven.
Sinds 2004 kon ik plotseling door ziekte mijn werk niet meer doen, maar ik had nog wel genoeg energie om de toen in aanbouw zijnde "Aimée" af te bouwen en ik had een heleboel tijd gekregen om te varen. Ik geloof dat het 2008 was dat ik een website over de boot ben gaan maken met de belevenissen over de bouw en de vaartochten.

Ik hoop en verwacht dat we wat aan elkaar gaan hebben.
Groet, Jack.
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: Jack.

Berichtdoor oeds » 06 Feb 2012, 20:16

welkom hier!
mensen die me niet kennen zeggen hij is gek!
mensen die me wel kennen zeggen hij is zo gek nog niet!!
Gebruikers-avatar
oeds
 
Berichten: 175
Geregistreerd: 06 Jan 2012, 17:34
Woonplaats: Drachten
ligplaats:
info:

Re: Jack.

Berichtdoor Klaas » 07 Feb 2012, 00:12

ook welkom vanuit Enkhuizen
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Jack.

Berichtdoor gast » 08 Feb 2012, 00:29

Hoi Jack,

Welkom, ja het forum is lekker aan het groeien en veel mensen weten toch de weg hierheen te vinden.
Leuk dat jij je ook weer hebt aangemeld.
gast
 


Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten